Prævention...Hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

mariamiss6

har en kobberspiral, som jeg er tilfreds med.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Det er jeg også sikker på jeg ville blive .. Ja du må egentlig også gerne tage rigtige p piller når du ammer . Jeg vil bare ikke udsætte min søn for hormoner mens jeg ammer når det kan undgåes   De bliver udsat for så meget andet ,,,

Kan sagtens følge dig. Har det meget på samme måde, når jeg bliver gravid vil jeg også gøre så meget som muligt for ikke at udsætte den lille for mere end højst nødvendig..

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Kan sagtens følge dig. Har det meget på samme måde, når jeg bliver gravid vil jeg også gøre så meget som muligt for ikke at udsætte den lille for mere end højst nødvendig..

Præcis   De har fortjent så ren en start på livet som muligt

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Præcis   De har fortjent så ren en start på livet som muligt

Kunne ikke have sagt det bedre. De bliver sq udsat for så meget når de bliver født, alle de ting der er i luften, i tøjet osv.

Så er det bare at sørge for at de bliver udsat for så lidt som muligt..

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Netapige skriver:

Hej Med jer,

Hvad bruger i som beskyttelse?

VH Neta

Jeg har en p-stav i armen, så er jeg lige så frit stillet som min forlovede (mht. til at skulle huske piller eller andet)
Fra oktober bruger vi ingenting

Anmeld

10. august 2009

SAL

Senia skriver:

Jeg har læst meget om det, fordi jeg netop var nervøs, for fik man nu udrenset kroppen når man ikke får sin mens. Men de læger jeg har snakket med, siger at det udskilles blot via ens udflåd. Så det skulle være "sundt" nok...

Er super lykkelig for at få min sprøjte, og anbefaler den helt klart. Har fået den i 2 år nu...

Jeg er HELT vildt forundret over at læse, at éns læge siger god for at skippe mens i længere perioder - det kan SIMPELTHEN ikke være sundt - og så er det da så unaturligt for kvindens krop! Det er ikke et surt opstød - jeg sidder bare og er ret rystet over at læse, at det er ganske normalt at gøre!
...Men nu er jeg (HELDIGVIS) ikke én af dem, hvor smerterne er så uudholdelige, for så kan jeg MÅSKE forstå man ville gøre noget!!

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

LouiseN skriver:

Jeg er HELT vildt forundret over at læse, at éns læge siger god for at skippe mens i længere perioder - det kan SIMPELTHEN ikke være sundt - og så er det da så unaturligt for kvindens krop! Det er ikke et surt opstød - jeg sidder bare og er ret rystet over at læse, at det er ganske normalt at gøre!
...Men nu er jeg (HELDIGVIS) ikke én af dem, hvor smerterne er så uudholdelige, for så kan jeg MÅSKE forstå man ville gøre noget!!

Var også meget utryg og troede man så skulle holde pause hver 3. måned. Men nej, har snakket med 2 kvindelige og 1 mandelig..

Sårh.. og på nettet står der ingen steder at det er farligt. Og har ikke fejlet noget og faktisk kunne blive gravid.. så...

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Var også meget utryg og troede man så skulle holde pause hver 3. måned. Men nej, har snakket med 2 kvindelige og 1 mandelig..

Sårh.. og på nettet står der ingen steder at det er farligt. Og har ikke fejlet noget og faktisk kunne blive gravid.. så...

Ja jeg har også lige googlet det nu ,,,  Lægen udtaler at man lige så godt kunnet havet lavet p pillerne så man bare holdte pause hver 3 md .

Pauserne er til for man evt kan opdage hvis man er gravid  Ellers intet ,

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Ja jeg har også lige googlet det nu ,,,  Lægen udtaler at man lige så godt kunnet havet lavet p pillerne så man bare holdte pause hver 3 md .

Pauserne er til for man evt kan opdage hvis man er gravid  Ellers intet ,

Jep, og min læge anbefaler man slet ikke holder pause..

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Jep, og min læge anbefaler man slet ikke holder pause..

Dejligt men sandt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.