Prævention...Hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken type prævention bruger du/I

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.541 visninger
47 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Smølf

Hej Med jer,

Hvad bruger i som beskyttelse?

VH Neta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Mca<3

Mini -p   fordi jeg ammer

Anmeld

10. august 2009

TbCp

Jeg bruger p-piller.
Det har jeg gjort mange år efterhånden, minus pause i graviditeten selvfølgelig.
Og lige efter fødslen begyndte jeg på mini-piller et lille års tid.
Nu er jeg så igen på p-piller

Anmeld

10. august 2009

Sweet1978

Har alle dage brugt p-piller og det fungerer for os, fik dem oprindeligt for at "styre" min menstruation som ellers er langvarig, voldsom og meget smertefuld, nu kører det på skinner. Og har kun "problemmer" i de perioder jeg smider p-pillerne for at får børn. Så fortsætter nok med p-piller livet ud for at leve med mensen.

Anmeld

10. august 2009

LotteGabriella

Hej Med jer,

Hvad bruger i som beskyttelse?

VH Neta

Vi bruger p-piller.....jeg havde en p-stav i armen inden vi fik Daniella, men den blev jeg fuldstændig SINDSYG af, så den fik jeg fjernet efter 8 måneder og vupti så var Daniella på vej

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Jeg har brugt p-sprøjte indtil nu, hvor den så stopper og vi vil forsøge at blive gravide.

Fungere som p-piller, får den hver 3. måned, som sprøjte i ballen, og så skal jeg ikke tænke mere over det.. smiler.. før 3. mdr. senere.

Man får ikke sin mens. Hvilket for mig er en stor fordel, da jeg ofte var sygemeldt i de dage jeg havde det, og kunne have mens op til 9 dage. Hvor jeg intet kunne andet end kravle rundt derhjemme, med tårer i øjnene af smerte. Så er super glad for min sprøjte

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Jeg har brugt p-sprøjte indtil nu, hvor den så stopper og vi vil forsøge at blive gravide.

Fungere som p-piller, får den hver 3. måned, som sprøjte i ballen, og så skal jeg ikke tænke mere over det.. smiler.. før 3. mdr. senere.

Man får ikke sin mens. Hvilket for mig er en stor fordel, da jeg ofte var sygemeldt i de dage jeg havde det, og kunne have mens op til 9 dage. Hvor jeg intet kunne andet end kravle rundt derhjemme, med tårer i øjnene af smerte. Så er super glad for min sprøjte

Vildt , så får man ikke mens ??  Er det ok ?? Tænker er det sundt ?? Det må vel være ligesom at være på p piller og ikke holde pause ?? Det kunne jeg da godt overveje så

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Vildt , så får man ikke mens ??  Er det ok ?? Tænker er det sundt ?? Det må vel være ligesom at være på p piller og ikke holde pause ?? Det kunne jeg da godt overveje så

Jeg har læst meget om det, fordi jeg netop var nervøs, for fik man nu udrenset kroppen når man ikke får sin mens. Men de læger jeg har snakket med, siger at det udskilles blot via ens udflåd. Så det skulle være "sundt" nok...

Er super lykkelig for at få min sprøjte, og anbefaler den helt klart. Har fået den i 2 år nu...

Anmeld

10. august 2009

MaleneG

Tanja.. skriver:

Det er helt fint ikke at holde den månedelig pause, det eneste gynækologer påkræver er at man som minimum har mens, én gang årligt

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

MaleneG skriver:

Det er helt fint ikke at holde den månedelig pause, det eneste gynækologer påkræver er at man som minimum har mens, én gang årligt

Ej mener du det ?? Hva pokker er jeg lige gået glip af he he ,,, Vidste faktisk ikke man måtte ,, Plejede at snyde så jeg kun fik det hver 3 md

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.