Prævention...Hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

MaleneG

Tanja.. skriver:

Ej mener du det ?? Hva pokker er jeg lige gået glip af he he ,,, Vidste faktisk ikke man måtte ,, Plejede at snyde så jeg kun fik det hver 3 md

Jeps ..
Jeg lider selv af stærke mens smerter, som føre til opkast, svimmelhed og besvimmelse, og den eneste grund til at man jo får sin mens, er jo fordi ægget skal væk når det ikke befrugtes
Så man spare både for besværet og på æggene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Jeg har læst meget om det, fordi jeg netop var nervøs, for fik man nu udrenset kroppen når man ikke får sin mens. Men de læger jeg har snakket med, siger at det udskilles blot via ens udflåd. Så det skulle være "sundt" nok...

Er super lykkelig for at få min sprøjte, og anbefaler den helt klart. Har fået den i 2 år nu...

Nogle p piller bliver jeg skør i låget af  Hva pokker gør man hvis man bliver det af sprøjten ??  Så er der 3 mdr før man kan blive sig selv igen ,,,   Vidste slet ikke at du ikke behøvede din mens   Smiler stort

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

MaleneG skriver:

Jeps ..
Jeg lider selv af stærke mens smerter, som føre til opkast, svimmelhed og besvimmelse, og den eneste grund til at man jo får sin mens, er jo fordi ægget skal væk når det ikke befrugtes
Så man spare både for besværet og på æggene

Hmm så spørger jeg dumt ,, Skal de gamle ubefrugtede æg ikke ud ?? Nu er jeg forvirret

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Nogle p piller bliver jeg skør i låget af  Hva pokker gør man hvis man bliver det af sprøjten ??  Så er der 3 mdr før man kan blive sig selv igen ,,,   Vidste slet ikke at du ikke behøvede din mens   Smiler stort

Hvordan skør bliver du? smiler

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Hvordan skør bliver du? smiler

Har prøvet et par p pille mærker jeg slet ikke fungerede på ,, Blev trist , hidsig mm En rigtig hormon bombe  

Anmeld

10. august 2009

MaleneG

Tanja.. skriver:

Hmm så spørger jeg dumt ,, Skal de gamle ubefrugtede æg ikke ud ?? Nu er jeg forvirret

Det skal de i og for sig, men når man ikke holder pause, så falder ægget heller ikke ned, og derfor "hober" der sig heller ikke flere æg op som skal ud

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

MaleneG skriver:

Det skal de i og for sig, men når man ikke holder pause, så falder ægget heller ikke ned, og derfor "hober" der sig heller ikke flere æg op som skal ud

Hmm når ok , nu fatter jeg lidt  Så er man ikke lige pludselig fyldt op med gamle æg he he

Anmeld

10. august 2009

MaleneG

Tanja.. skriver:

Hmm når ok , nu fatter jeg lidt  Så er man ikke lige pludselig fyldt op med gamle æg he he

Nemlig
Så du kan roligt, forsætte på p-piller i lange perioder uden pause og dårlig samvittighed

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

MaleneG skriver:

Nemlig
Så du kan roligt, forsætte på p-piller i lange perioder uden pause og dårlig samvittighed

Ej hvor super altsåå   Det vil jeg da gøre når jeg engang ser min mens igen ,,

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Har prøvet et par p pille mærker jeg slet ikke fungerede på ,, Blev trist , hidsig mm En rigtig hormon bombe  

Okay, tja.. Har kun hørt om en alm. bivirkning og det er at man bliver mere sulten hehe

Men ja, snak med lægen? Ellers er det jo bare at prøve at springe ud i det? smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.