Prævention...Hvad bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Okay, tja.. Har kun hørt om en alm. bivirkning og det er at man bliver mere sulten hehe

Men ja, snak med lægen? Ellers er det jo bare at prøve at springe ud i det? smiler

Jo men efter jeg har fundet ud af at jeg også gerne må køre igennem uden pause på p piller så jeg undgår mens så fortsætter jeg med dem ,,  P sprøjten skulle bare være for at undgå mens   Det er jo luksus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Jo men efter jeg har fundet ud af at jeg også gerne må køre igennem uden pause på p piller så jeg undgår mens så fortsætter jeg med dem ,,  P sprøjten skulle bare være for at undgå mens   Det er jo luksus

Er jo også meget lettere med en sprøjte, så skal du ikke tænke mere over det? smiler..

Og koster det samme som p-sprøjte, så vidt jeg husker

Anmeld

10. august 2009

Lusi

Senia skriver:

Jeg har brugt p-sprøjte indtil nu, hvor den så stopper og vi vil forsøge at blive gravide.

Fungere som p-piller, får den hver 3. måned, som sprøjte i ballen, og så skal jeg ikke tænke mere over det.. smiler.. før 3. mdr. senere.

Man får ikke sin mens. Hvilket for mig er en stor fordel, da jeg ofte var sygemeldt i de dage jeg havde det, og kunne have mens op til 9 dage. Hvor jeg intet kunne andet end kravle rundt derhjemme, med tårer i øjnene af smerte. Så er super glad for min sprøjte

Gud hvor smart, men nu snakker i om at man ikke behøver at få sin mens. mere end én gang om året, vidste jeg så ikke en disse om..
Men nu bruger jeg p-ring, kan jeg så også bare tage den ud efter de 21 dage og så bare sætte end ny op igen?
Eller kender du kun til det med p-piller? for dem kan man jo godt bare køre videre på..

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Er jo også meget lettere med en sprøjte, så skal du ikke tænke mere over det? smiler..

Og koster det samme som p-sprøjte, så vidt jeg husker

Jo det har du ret i

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Jo det har du ret i

Men ja, syntes da du skal tage snakken med lægen

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Men ja, syntes da du skal tage snakken med lægen

Klart ,, lige nu ammer jeg og er på mini p så der skal ikke gøres noget  Er jo heller ikke belastet af mens ,,  Har jo ikke set den i 13 mdr ,, dejligt

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Lykke86 skriver:

Gud hvor smart, men nu snakker i om at man ikke behøver at få sin mens. mere end én gang om året, vidste jeg så ikke en disse om..
Men nu bruger jeg p-ring, kan jeg så også bare tage den ud efter de 21 dage og så bare sætte end ny op igen?
Eller kender du kun til det med p-piller? for dem kan man jo godt bare køre videre på..

Man behøver slet ikke få sin mens

Ved desværre ikke hvordan det er med p-ring, kun med p-sprøjte..

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

Tanja.. skriver:

Klart ,, lige nu ammer jeg og er på mini p så der skal ikke gøres noget  Er jo heller ikke belastet af mens ,,  Har jo ikke set den i 13 mdr ,, dejligt

Ja, er rigtig dejligt ikke at have sin mens. Mener sagtens man kan være på den igen lige efter man har født. Men ja, det går jo godt med det du tager nu..

Men du kan jo have det i baghovedet Er sikke rpå du vil blive lige så glad for p-sprøjten som jeg er

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Senia skriver:

Ja, er rigtig dejligt ikke at have sin mens. Mener sagtens man kan være på den igen lige efter man har født. Men ja, det går jo godt med det du tager nu..

Men du kan jo have det i baghovedet Er sikke rpå du vil blive lige så glad for p-sprøjten som jeg er

Det er jeg også sikker på jeg ville blive .. Ja du må egentlig også gerne tage rigtige p piller når du ammer . Jeg vil bare ikke udsætte min søn for hormoner mens jeg ammer når det kan undgåes   De bliver udsat for så meget andet ,,,

Anmeld

10. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
P-ring!!! 

Eller altså ikke ligenu, forid jeg er jo er gravid, men ellers

Det er faaaaaaaaaaaaaantastisk!!! 

Jeg kan ikke tåle p-piller (blev indlagt med kemisk nervesammenbrud efter 14 dage da jeg prøvede)...

Og når jeg har spiral har jeg mens i 3 uger og 1 uges pause ca... Så det er heller ikke sjovt.

Med p-ring har mens i 3-4 dage, ingen smerter, ingen præ menstruel og skal kun huske noget en gang om måneden og det gør min kalender i telefonen for mig

FAAAAAAAAAANTASTISK 

Men man kan ikke få tilskud til det, fordi det ikke er den billigste præventionsform. HVilket er træls, når man ikke kan tåle andet.

ellers 110% i top!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.