(februar) Viktor er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Moar'en

Mange tak. Det virker som om han nok skal få det bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvordan går det med prinsen?? Jeg håber, at han har fået det bedre. Er I stadigvæk indlagt??

Tanker fra mig

Anmeld

18. august 2009

Moar'en

KatjaBoye skriver:

Hvordan går det med prinsen?? Jeg håber, at han har fået det bedre. Er I stadigvæk indlagt??

Tanker fra mig

Ja vi er stadig indlagt, Viktor fik feber i søndags og havde lidt symptomer på influenza, så nu er vi isoleret og Viktor er podet for øffe influenza, han er startet på tamiflu og vi får så svar idag på om det er det. Men jeg tvivler, for han er feber fri nu. Så nu skal vi så vidt muligt blive på vores stue, Viktor må ikke komme ud og sygeplejerne skal næsten have rumdragter når de skal her ind. Er der noget at sige til at lille manden bliver lidt skræmt når de kommer ind.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Ja vi er stadig indlagt, Viktor fik feber i søndags og havde lidt symptomer på influenza, så nu er vi isoleret og Viktor er podet for øffe influenza, han er startet på tamiflu og vi får så svar idag på om det er det. Men jeg tvivler, for han er feber fri nu. Så nu skal vi så vidt muligt blive på vores stue, Viktor må ikke komme ud og sygeplejerne skal næsten have rumdragter når de skal her ind. Er der noget at sige til at lille manden bliver lidt skræmt når de kommer ind.

Jamen dog lille Viktor ... selv jeg ville blive skræmt hvis der stod læger og sygeplejersker foran mig i den mundering .
Dejligt at han er feberfri igen ... så er det da nok ikke øfferen der har været forbi .

Anmeld

18. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Jamen dog lille Viktor ... selv jeg ville blive skræmt hvis der stod læger og sygeplejersker foran mig i den mundering .
Dejligt at han er feberfri igen ... så er det da nok ikke øfferen der har været forbi .

Så er vi ikke længere i isolering, det var ikke øffe influenza, rigtig dejligt. Men han har lidt slim på lungerne så vi skal mindst være her 3 dage endnu, til det er væk.

Anmeld

18. august 2009

MoarLK

Det var da rart at vide - dejligt at komme hjem igen....

Anmeld

18. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lindskjold skriver:

Så er vi ikke længere i isolering, det var ikke øffe influenza, rigtig dejligt. Men han har lidt slim på lungerne så vi skal mindst være her 3 dage endnu, til det er væk.

Dejligt, at det ikke var øffe-virus - så er der den bekymring mindre. Håber, at slimmen hurtigt går væk, så I kan komme hjem i vante omgivelser

Anmeld

19. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Godt at det ikke var influenzaen og dejligt at i ikke skal være i isolering mere

Anmeld

19. august 2009

Moar'en

Det var rigtig dejligt. Viktor har det bedre idag. Lægerne synes også han ser bedre ud idag.

Anmeld

19. august 2009

Diana...

Hold da op søde det noget af en omgang i igennem var. Godt det ikke er øffe der er på besøg. Håber snart han får det bedre så i kan komme hjem.

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.