(februar) Viktor er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.416 visninger
81 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Moar'en

Ja jeg havde lovet at skrive når viktor skulle indlægges, det skulle først ha' været om en uge, men han blev dårligere igår og nu ligger han på intensiv og skal opereres i morgen tidligt. øv øv øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det gør man rigtig ondt, at prinsen er blevet dårlig og at han allerede skal opereres i morgen.

Du må endelig skrive og fortælle, hvordan at det er gået.

Jeg sender masser af kærlig tanker afsted til jer alle 3.

STORT knus
Katja

Anmeld

9. august 2009

Misjelle

Puha sikke noget. Håber operationen går godt og glæder mig til at høre når han er oppe på dupperne igen . Alt er krydset .

Knus og tanker til jer alle 3

Michelle

Anmeld

9. august 2009

Moar'en

Mange tusind tak til jer begge. Jeg skal nok skrive når jeg får tid. Heldigvis er han da stadig i okay humør. Ligger lige et billede med ind.
Knus Rikke
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lindskjold skriver:

Mange tusind tak til jer begge. Jeg skal nok skrive når jeg får tid. Heldigvis er han da stadig i okay humør. Ligger lige et billede med ind.
Knus Rikke

Han er da en rigtig charmetrold som han ligger der

Anmeld

9. august 2009

Moar'en

KatjaBoye skriver:

Han er da en rigtig charmetrold som han ligger der

Ja ikke? og mange tak

Anmeld

10. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Knus Rikke

Årh han er en sej lille mand. Det må også gøre meget for mor og far, at han efter omstændighederne holder humøret oppe .

knus Michelle

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Årh han er en sej lille mand. Det må også gøre meget for mor og far, at han efter omstændighederne holder humøret oppe .

knus Michelle

Det hjælper rigtig meget på det.

Anmeld

10. august 2009

MoarViborg

Jeg har vist ikke fulgt ordenligt med, men hvorfor er det nu han skal opereres? Og hvis det er personligt og du ikke har lyst til at svare, er det HELT ok

Men ja, sikke et dejligt billede - godt han kan berolige mor og far med et lille smil! Held og lykke med operationen!

Tanker herfra

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Jeg har vist ikke fulgt ordenligt med, men hvorfor er det nu han skal opereres? Og hvis det er personligt og du ikke har lyst til at svare, er det HELT ok

Men ja, sikke et dejligt billede - godt han kan berolige mor og far med et lille smil! Held og lykke med operationen!

Tanker herfra

Viktor er hjerte barn  Som skrevet i anden tråd ønsker jeg jer alt muligt held og lykke ,,,,,   Lille manden ser frisk ud trods alt   Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.