(februar) Viktor er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

MoarViborg

Lindskjold skriver:

Så har kirugen lige ringet og operationen er gået rigtig godt. Nu venter vi på de har sat ham til på intensiv igen, så må vi komme over og se ham. Jeg skriver senere til dem af jer der er intereseret hvordan han har det.

Tak for alle tankerne og knuserne.

Mange Knus Rikke

Eiigh hvor dejligt at ventetiden er overstået og at det er gået godt! Glæder mig til at høre hvordan lillemanden har det!

Kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Moar'en

Så har jeg været over og se lidt til viktor, var nød til at gå da der er vagt skifte og de jo er 2 på stuen. Han har det godt han er koblet til mange ting og har rigtig mange slanger alle steder. De har lige fjernet hans respirator og det gik perfekt han trækker fint vejret selv. Han har endnu ikke været vågen, men han får også en del morfin, så de er 100 % på at han ikke har ondt. Han har det efter omstændighederne godt. Det var bare så dejligt at få lov at se ham igen. Og så fik vi taget billeder af ham så vi har til han bliver større og vi kan forklare og snakke ud fra dem.

Endnu en gang tusind tak for alle beskeder og kram

Knus Rikke

Anmeld

10. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Så har jeg været over og se lidt til viktor, var nød til at gå da der er vagt skifte og de jo er 2 på stuen. Han har det godt han er koblet til mange ting og har rigtig mange slanger alle steder. De har lige fjernet hans respirator og det gik perfekt han trækker fint vejret selv. Han har endnu ikke været vågen, men han får også en del morfin, så de er 100 % på at han ikke har ondt. Han har det efter omstændighederne godt. Det var bare så dejligt at få lov at se ham igen. Og så fik vi taget billeder af ham så vi har til han bliver større og vi kan forklare og snakke ud fra dem.

Endnu en gang tusind tak for alle beskeder og kram

Knus Rikke

Ihh hvor dejligt at han har det godt ... han er da vidst en rigtig supermand .

knus Michelle

Anmeld

10. august 2009

MoarViborg

Ja det er bare super dejligt at høre! Måske er det godt at han er så lille at han ikke helt forstår alvoren endnu - dejligt at han er heldig at have nogle dejlige forældre der elsker ham, så skal det hele jo nok gå!

God ide med billeder I kan fortælle ud fra senere!

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

Ja og det er også nemmere at fortælle familie og venner om hvad der har  været sket når de kan se billeder.

Anmeld

10. august 2009

D.B.L

Vidste heller ikke at han er et lille hjertebarn! Men det glæder mig at hører at operationen er gået godt :0)

Og sikke en skønling og charmetrold på billedet!!!!!

Kh. Ditte

Anmeld

10. august 2009

Moar'en

FruMOAR skriver:

Vidste heller ikke at han er et lille hjertebarn! Men det glæder mig at hører at operationen er gået godt :0)

Og sikke en skønling og charmetrold på billedet!!!!!

Kh. Ditte

Mange tak.

Anmeld

11. august 2009

Moar'en

Til dem der er intereseret
Nu er vi flyttet fra intensiv over på børneafdelingen, hvor vi kan være hos Viktor hele tiden. Det er super dejligt. Viktor har fået fjertet droppet i venstre hånd, blærekatheter, ilt og det ene dræn. Har har så et dræn, sonde, en venflon (staves?) i venstre fod,  3 små tynde slanger ud af halsen og plaster på endnu. så det går hurtigt.

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Til dem der er intereseret
Nu er vi flyttet fra intensiv over på børneafdelingen, hvor vi kan være hos Viktor hele tiden. Det er super dejligt. Viktor har fået fjertet droppet i venstre hånd, blærekatheter, ilt og det ene dræn. Har har så et dræn, sonde, en venflon (staves?) i venstre fod,  3 små tynde slanger ud af halsen og plaster på endnu. så det går hurtigt.

Dejligt at i kan være sammen med ham nu . Er han vågnet eller får han stadig meget morfin?
knus

Anmeld

11. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Dejligt at i kan være sammen med ham nu . Er han vågnet eller får han stadig meget morfin?
knus

Han vågner lidt engang imellem og prøver at lege lidt, men det er for hårdt. Han får ikke Morfin iv længere men får noget morfin miksture i sine sonde 4 gange i døgnet i stedet for. Det er forresten også det eneste sonden bliver brugt til, han spiser fint at flasken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.