(februar) Viktor er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Ej hvor dejligt ... han er da bare sej. Glæder mig at i kan komme hjem i de vante omgivelser .

Ja det bliver bare så lækkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

jubi... de regner med vi skal hjem på mandag

Ihh nu er jeg jo rigtig spændt på hvordan weekenden er gået, er i mon snart på vej hjem? 

Knus Michelle der håber alt er gået efter planen

Anmeld

17. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Ihh nu er jeg jo rigtig spændt på hvordan weekenden er gået, er i mon snart på vej hjem? 

Knus Michelle der håber alt er gået efter planen

Nej desværre. Weekenden gik faktisk rigtig godt, han blev udtrappet af morfinen, men i går aftes blev han ked af det og var ikke til at trøste. han har sovet sammen med mig i min seng i nat, for det var det eneste sted han bare ville sove lidt, han vågnede mindst 1 gang i timen og græd, så vi er godt trætte idag. Men vi bliver ikke udskrevet idag alligevel, Viktor har fået feber og de ved ikke hvad det kommer af. Hans hjerte ser fint ud og alle blodprøver er pæne. Så nu er han sat i behanling med antibiotica, så vi håber dagen i morgen bliver bedre og de finder ud af hvad der er galt med vores lille mand

Anmeld

17. august 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Nej desværre. Weekenden gik faktisk rigtig godt, han blev udtrappet af morfinen, men i går aftes blev han ked af det og var ikke til at trøste. han har sovet sammen med mig i min seng i nat, for det var det eneste sted han bare ville sove lidt, han vågnede mindst 1 gang i timen og græd, så vi er godt trætte idag. Men vi bliver ikke udskrevet idag alligevel, Viktor har fået feber og de ved ikke hvad det kommer af. Hans hjerte ser fint ud og alle blodprøver er pæne. Så nu er han sat i behanling med antibiotica, så vi håber dagen i morgen bliver bedre og de finder ud af hvad der er galt med vores lille mand

Ej det er jeg ked af at høre håber det lille pus snart får det bedre. 
Men godt i så stadig er der så de kan gøre alt for det lille pus.

Kæmpe knus og mange tanker til jer.

Anmeld

17. august 2009

Mira0911

Nu har jeg ikke fulgt med her så meget... Hvordan går det i det hele taget?

Kram..

Anmeld

17. august 2009

Muffinmus

uh, håber han bliver glad igen den lille fyr
Så i kan komme hjem og slappe af og have det godt alle sammen.

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Sikke noget med lille Viktor, det er jeg ked af at høre. Men det er jo når det nu skal være, rarest at være på hospitalet i trygge omgivelser, når han har det lidt skidt. for at det er noget som går hurtigt over så i snart kan komme hjem igen .

Mange varme knus Michelle

Anmeld

17. august 2009

Moar'en

Ja vi er nu også glade for det var her han blev syg og ikke når vi først var kommet hjem. Men det er hårdt idag, vi har lige prøvet at sove lidt, men nu er der sgu cirkus udenfor vors vindue, med en meget højtråbende klovn . Så det bliver ikke til mere søvn lige nu .

Anmeld

17. august 2009

Moar'en

Det går bedre og bedre.

Nu er vi blevet isoleret af frygt for at Viktor har øffe-influenza. Tamiflu behandlingen starter nu. Sikke en dag!

Anmeld

17. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Det går bedre og bedre.

Nu er vi blevet isoleret af frygt for at Viktor har øffe-influenza. Tamiflu behandlingen starter nu. Sikke en dag!

Ej nej altså . De siger heldigvis at det er en mild Influenza, men det er da stadig ikke sjovt, slet ikke når man lige har været igennem en stor operation. Håber virkelig han snart er på dupperne igen.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.