(februar) Viktor er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Han vågner lidt engang imellem og prøver at lege lidt, men det er for hårdt. Han får ikke Morfin iv længere men får noget morfin miksture i sine sonde 4 gange i døgnet i stedet for. Det er forresten også det eneste sonden bliver brugt til, han spiser fint at flasken.

Hvor er han bare sej, at han allerede er klar til at spise selv ... Har de nogle udsigter på hvornår han vil være klar til at komme hjem med mor og far?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Hvor er han bare sej, at han allerede er klar til at spise selv ... Har de nogle udsigter på hvornår han vil være klar til at komme hjem med mor og far?

ikke endnu, han får stadig lidt pencilin da det ser ud til der godt kunne være lidt betændelse i lungerne. Han får også stadig morfin og skal først trappes ud af det før der sker noget. Så vi ved intet endnu. Men det prøver også at lade være med at give falske forhåbninger for hjemturen hvis der så pludselig sker noget uforudset.

Anmeld

12. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

ikke endnu, han får stadig lidt pencilin da det ser ud til der godt kunne være lidt betændelse i lungerne. Han får også stadig morfin og skal først trappes ud af det før der sker noget. Så vi ved intet endnu. Men det prøver også at lade være med at give falske forhåbninger for hjemturen hvis der så pludselig sker noget uforudset.

Det vigtigeste er jo os bare at i kan være sammen, så må forholdene jo være underordnet indtil videre, så længe det går fremad .

Anmeld

12. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvor er det bare dejligt, at hører, at lille-manden har det godt og at det går fremad

Anmeld

12. august 2009

Moar'en

Misjelle skriver:

Det vigtigeste er jo os bare at i kan være sammen, så må forholdene jo være underordnet indtil videre, så længe det går fremad .

helt bestemt, det er bare så dejligt jeg ikke er nød til at gå fra ham om aftenen når vi skal sove.

Anmeld

12. august 2009

Moar'en

KatjaBoye skriver:

Hvor er det bare dejligt, at hører, at lille-manden har det godt og at det går fremad

Ja det går bare så fint, han er stadig lidt hævet i hovedet men andet kunne man næsten ikke forvente.

Anmeld

13. august 2009

Moar'en

Fik den dejlige besked at hvis alt går som planlagt kommer vi hjem i næste uge. Jubi.... Jeg håber virkelig der ikke sker noget, vil bare så gerne hjem med ham igen.

Anmeld

14. august 2009

Moar'en

jubi... de regner med vi skal hjem på mandag

Anmeld

14. august 2009

Diana...

Ej søde jeg troet slet ikke det var nu hvor er der sket meget mens jeg har været på ferie.

Hvor er jeg glad for at det hele gik godt og selvfølgelig gjorde det det han er jo en stor stærk lækker dreng   Jeg er så glad på jeres vegne at det hele går super. 

Håber i kommer hjem på mandag til de vandte omgivelser.

Kæmpe knus til jer.

Anmeld

14. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

jubi... de regner med vi skal hjem på mandag

Ej hvor dejligt ... han er da bare sej. Glæder mig at i kan komme hjem i de vante omgivelser .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.