Hvor meget betaler I i faste udgifter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Altså alt er jo relativt. Jeg kan ikke se hvordan der umiddelbart kan sammenlignes på nogen måde? Man kan self sammenligne bankrente, realkreditlån-rente; har man valgt afdragsfrihed eller ej, hvilken type lån; fastforrentet eller variabelt, billån mv. Der kan kigges på forsikringer, hvilke man har og hvad man giver. Men ellers? Ja så kan jeg ikke lige se.... Jow; vand varme og el. Der kan man se tydelige forskelle i forbrug. 

Ja der vil jo altid være forskel i forhold til lån osv. Ingen tvivl om det. Og vedkommende betaler 3 gange så meget på sit hus end vi gør. Men så har vi så nogle andre udgifter. Vedkommende arbejde også ude meget af tiden og har derfor en god indkomst og bruger heller ikke el, vand og varme som en familie gør.

men som min mand siger, kunne det være vedkommende mente at vi ikke havde ret mange udgifter, hvorfor vi så sad så stramt i det.

men man kan altid overtolke sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi sætter 15.304 kr af hver mdr.

det dækker:

forsikringer, banklån, husleje, el, internet+tv, mobiler, Licens, afdrag til skat, falck, Vægtafgift, fagforening+a-kasse, Alarm.

Banklånet er færdigt til januar og nøj hvor jeg glæder mig til at få frigjort de 2100 kr hver måned også selvom vi ikke bare kan spare dem op da vi så mister vores indtægter pga KH-reglerne...

Anmeld

13. april 2014

modesty

Anonym skriver:

I audgifter er alt med i. Også dagpleje og fagforening. Det er når alt af alle udgifter er trukket vi lander på 22000kr. Så er det kun mad og tøj/ting vi skal betale udover

OK, det skrev du jo ikke.  Jamen, så ryger vi op på cirka 21.000, vil jeg skyde på.

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

vi sætter 15.304 kr af hver mdr.

det dækker:

forsikringer, banklån, husleje, el, internet+tv, mobiler, Licens, afdrag til skat, falck, Vægtafgift, fagforening+a-kasse, Alarm.

Banklånet er færdigt til januar og nøj hvor jeg glæder mig til at få frigjort de 2100 kr hver måned også selvom vi ikke bare kan spare dem op da vi så mister vores indtægter pga KH-reglerne...

Det kan jeg da godt forstå. Det giver også en lidt mere frihed. Kan i ikke hæve dem og putte i en sparegris feks, eller bare nogen af dem?

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK, det skrev du jo ikke.  Jamen, så ryger vi op på cirka 21.000, vil jeg skyde på.

Jeg tog det bare som en selvfølge at alt var med  

Anmeld

13. april 2014

Laulund87

Omkring 20.000 kr.

Anmeld

13. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Øv det er sku også træls det var da klart penge man godt kunne have brugt til andet

Meget . Er også bare sur over det

Anmeld

13. april 2014

Hvem?

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

er det virkelig kun os der betaler så meget i måneden? 

Hvad betaler i?

Vi er hus (lån) og 2 x bilejere (ingen billån) og med 3 børn, så med alle de faste udgifter, trækker budgettet 23500 kr. pr. måned

Anmeld

13. april 2014

1990h

Anonym skriver:

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

er det virkelig kun os der betaler så meget i måneden? 

Hvad betaler i?

16700 + dagpleje 2350..vi har ejet hus og to biler..

Anmeld

13. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det kan jeg da godt forstå. Det giver også en lidt mere frihed. Kan i ikke hæve dem og putte i en sparegris feks, eller bare nogen af dem?

det er på kant med reglerne da kontanter også tæller med i formue

Vi må bare øge vores madbudget og måske få købt noget nyt tøj og andre sådan småting hist og her vi har ønsket os men manglet penge til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.