Hvor meget betaler I i faste udgifter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.199 visninger
59 svar
5 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

er det virkelig kun os der betaler så meget i måneden? 

Hvad betaler i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

kejoh54

Nu bor jeg selv med min sn, og jeg har faste udgifter i form af, husleje, el, telefon, tv/net, forsikringer, gæld på 9200...

Anmeld

13. april 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

Hvad betaler i?

Vi ligger 25.000 over. 

Vi betaler mere af på hus og bil, end vi behøver. Men det er selvvalgt. vi klarer os fint. Så i er ikke de eneste nej. 

Anmeld

13. april 2014

SandraXOXO

Knap 9000 herhjemme. Men vi har heller ikke hus og billån osv bare alm tlf, internet, husleje, el regninger osv.

Anmeld

13. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hvad betaler i?

Vi har 19.000 kr. I faste udgifter, og det et uden daginstitution, så de faste udgifter kommer til at stige. Og vi har kun gæld i form af billån. Vi ejer ikke hus, men har ny bil og bor i en stor lejelejlighed og så er det selvfølgelig forsikringer, mobil, a-kasse, fagforening, licens, tvpakke osv. Det løber bare hurtig op :-)

Anmeld

13. april 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvad betaler i?

Vi flytter 25.000 over på budget kontoen hver måned. 

Det bliver jo til lidt med hus og 2 biler der også afdrages plus alle omkostninger. 

Så i er bestemt ikke alene om at have mange udgifter. 

Anmeld

13. april 2014

stjernehimmel

Max 10000 men huset er os købt kontant så det gør jo dn kæmpe forskel når det ikke er et afdrag eller husleje at betale til 

Anmeld

13. april 2014

hekran

Anonym skriver:

Hvad betaler i?

Jeg tror vi betaler omkr. 21000 med diesel. Har ingen forbrugslån, men kun de almindelige ting, samt pasning af 4 børn

Anmeld

13. april 2014

ann-kristina

Her er det vist 34.000 så vidt jeg husker

Anmeld

13. april 2014

Hullabullabulla

Vi lægger 22500 hver måned, hvilket er ca 2000 mere end vi burde pr måned, men det er en ekstra buffer til uforudsete udgifter/ vedligeholdelse biler udover vores opsparing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.