Hvor meget betaler I i faste udgifter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

er det virkelig kun os der betaler så meget i måneden? 

Hvad betaler i?

Jeg bor alene med min datter og jeg har faste udgifter for 7875 kr om måneden. 

Det er husleje, vand, el, varm, tv/internet, banklån og fitness world. 

Min kæreste betaler min mobil regning og har dagpleje friplads. Forsikringer står med vilje ikke på, da jeg er igang med at skifte forsikrings selvskab, så pt har vi ingen forsikring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Mon ikke det måske er fordi de har lidt andre renter (ved en anden type lån fx, eller bare en anden bank) og måske ikke så meget klatgæld. Måske har de udgifter på linje med jeres, men undres så over at i giver det samme når i har et billigere hus.? giver det mening? 

Ja det giver bestemt mening. Det kan godt ske det er det der er tilfældet. Det skal lige siges at vedkommende bor alene i sit hus og selv betaler på alt til det

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Vi har 2 biler. 1 fra 2011 og en fra 2014. Så det giver også noget. Men 22.000 er ikke for meget. i vores er der også vedligeholdelse og benzin. 

Jeres lyder meget normalt  

Vi har dog ikke til uforudsete udgifter, me det er fordi vi simpelthen ikke lige nu tjener nok til der kan ligges til side til det.

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Vi betaler mellem 16-20.000kr i udgifter om måneden men det er kun fordi at jeg er begyndt og betale rigtig meget gæld af som min eks har sat mig i.

Øv det er sku også træls det var da klart penge man godt kunne have brugt til andet

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Ja men med tanke på at ca de 10.000 går til bilerne og institution så synes jeg ikke dette er så galt.  

I de 25.000 er der også en buffer på godt 1000 om måneden.

Ja og sådan noget skal jo også betales. 

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Med ALT, har vi gennemsnitlig på omkring de 20.000 og det har banken sagt er meget fornuftigt..
Og det er billån, lån, huslån, forsikringer, og div. udgifter..
og vi har 1 barn..

Tror også vores ville se sådan ud uden klatgæld og forbrugs lån. 

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

SanJose skriver:

Grundet jeg er tilbage på SU, har jeg ikke længere så meget at gøre godt med og derfor ligger mine faste udgifter nu nede på godt 8300 kr, og så har jeg ca. 2400 kr. tilbage til opsparing. Jeg klarer mig fint, men savner nu godt nok at have lidt mere. Men gør man ikke altid det? 

Åh jo de penge kunne man godt bruge nogle flere af

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

skovrup skriver:

17.800kr om måneden. Har lige fået revurderet vores budget

dagpleje, lån (relativt store lån), lejebolig, forsikringer og abonnementer og andre faste udgifter.

bilen er dog betalt og vi håber på at være færdig med at afdrage på løn i slutningen af det kommende år.

så når lånene er væk, sidder vi for 7-8.000 kr i faste udgifter, men det også fordi dagplejen er så meget dyre end børnehave.

vi har råd til så høje udgifter, som det ser ud nu, men vi gør alt hvad vi kan for at afdrage så meget som mulig, så vi kan komme til at side meget billigere

Ja sådan har jeg det også. Væk med de trætte lån sp man også har råd til sjovsjov

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Vi ligger på cirka 15.000 kr. på de ting du nævner (og altså uden institution, fagforening o.s.v., da de poster ikke er med på din liste)

Og så har vi en Land Rover som kun er i gang i sommermånederne, der ryger vel en tusse pr. måned oveni når man tæller den med.

I audgifter er alt med i. Også dagpleje og fagforening. Det er når alt af alle udgifter er trukket vi lander på 22000kr. Så er det kun mad og tøj/ting vi skal betale udover

Anmeld

13. april 2014

Maria-s

Altså alt er jo relativt. Jeg kan ikke se hvordan der umiddelbart kan sammenlignes på nogen måde? Man kan self sammenligne bankrente, realkreditlån-rente; har man valgt afdragsfrihed eller ej, hvilken type lån; fastforrentet eller variabelt, billån mv. Der kan kigges på forsikringer, hvilke man har og hvad man giver. Men ellers? Ja så kan jeg ikke lige se.... Jow; vand varme og el. Der kan man se tydelige forskelle i forbrug. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.