Hvor meget betaler I i faste udgifter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

Lucky05

Anonym skriver:

Vores billån ligger på 3700 kr. Det var så vi kunne få den hurtigere væk. Vi sidder meget stramt i det. Men vi klarer os. Men synes da bare det var meget alm man havde så mange udgifter

Vi har 2 biler. 1 fra 2011 og en fra 2014. Så det giver også noget. Men 22.000 er ikke for meget. i vores er der også vedligeholdelse og benzin. 

Jeres lyder meget normalt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Vi betaler mellem 16-20.000kr i udgifter om måneden men det er kun fordi at jeg er begyndt og betale rigtig meget gæld af som min eks har sat mig i.

Anmeld

13. april 2014

Carina:-)

35.000

Men de 8000 er til skole og inst. Så synes egentligt ikke det er så slemt. 

Anmeld

13. april 2014

Lullaby

32300. 

Anmeld

13. april 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Ja så skal der jo noget til. Men hold op man bruger mange penge på udgifter

Ja men med tanke på at ca de 10.000 går til bilerne og institution så synes jeg ikke dette er så galt.  

I de 25.000 er der også en buffer på godt 1000 om måneden.

Anmeld

13. april 2014

JH12

Med ALT, har vi gennemsnitlig på omkring de 20.000 og det har banken sagt er meget fornuftigt..
Og det er billån, lån, huslån, forsikringer, og div. udgifter..
og vi har 1 barn..

Anmeld

13. april 2014

SanJose

Grundet jeg er tilbage på SU, har jeg ikke længere så meget at gøre godt med og derfor ligger mine faste udgifter nu nede på godt 8300 kr, og så har jeg ca. 2400 kr. tilbage til opsparing. Jeg klarer mig fint, men savner nu godt nok at have lidt mere. Men gør man ikke altid det? 

Anmeld

13. april 2014

Lilotte87

Lige under 40.000 og snart kommer dagpleje oveni.

Anmeld

13. april 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

17.800kr om måneden. Har lige fået revurderet vores budget

dagpleje, lån (relativt store lån), lejebolig, forsikringer og abonnementer og andre faste udgifter.

bilen er dog betalt og vi håber på at være færdig med at afdrage på løn i slutningen af det kommende år.

så når lånene er væk, sidder vi for 7-8.000 kr i faste udgifter, men det også fordi dagplejen er så meget dyre end børnehave.

vi har råd til så høje udgifter, som det ser ud nu, men vi gør alt hvad vi kan for at afdrage så meget som mulig, så vi kan komme til at side meget billigere

Anmeld

13. april 2014

modesty

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

er det virkelig kun os der betaler så meget i måneden? 

Hvad betaler i?

Vi ligger på cirka 15.000 kr. på de ting du nævner (og altså uden institution, fagforening o.s.v., da de poster ikke er med på din liste)

Og så har vi en Land Rover som kun er i gang i sommermånederne, der ryger vel en tusse pr. måned oveni når man tæller den med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.