Hvor meget betaler I i faste udgifter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

Ellie79

Nu har et familie medlem sagt til mig at vi betaler meget i faste udgifter om måneden.

i disse faste udgifter er der Real kredit lån, billån, huslån, forsikringer, forbrugslån, klatgæld, alt ang vand varme el og de udgifter man nu har der til samt benzin"

vi lægger vist 22000 kr om måneden. JA gu er det mange penge men vi kan ikke skærer i dem.

er det virkelig kun os der betaler så meget i måneden? 

Hvad betaler i?

Vi er lige flyttet i hus så lige nu overfører vi 29.000 så vi har til udgifter der helt sikkert kommer i et hus - plus der er mange ting der stadig skal laves.

regner med til næste år den falder til lidt mindre, men nok ikke meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Anonym trådstarter

kejoh54 skriver:

Nu bor jeg selv med min sn, og jeg har faste udgifter i form af, husleje, el, telefon, tv/net, forsikringer, gæld på 9200...

Så bor du til leje? Det lyder jo også meget rimeligt

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Vi ligger 25.000 over. 

Vi betaler mere af på hus og bil, end vi behøver. Men det er selvvalgt. vi klarer os fint. Så i er ikke de eneste nej. 

Vores billån ligger på 3700 kr. Det var så vi kunne få den hurtigere væk. Vi sidder meget stramt i det. Men vi klarer os. Men synes da bare det var meget alm man havde så mange udgifter

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er det én der bor til leje eller selv ejer hus, der synes det lyder af meget? For vi bor til leje og har ingen gæld, vi sidder med faste udgifter for ca 10.000, og så lyder 22.000 jo af meget

men jeg kender altså ingen med hus og bil der sidder for under 19.000, så jeg synes da jeres udgifter lyder helt standart

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Vi har 19.000 kr. I faste udgifter, og det et uden daginstitution, så de faste udgifter kommer til at stige. Og vi har kun gæld i form af billån. Vi ejer ikke hus, men har ny bil og bor i en stor lejelejlighed og så er det selvfølgelig forsikringer, mobil, a-kasse, fagforening, licens, tvpakke osv. Det løber bare hurtig op :-)

Ja det løber altså pludselig oå når man har forskellige ting. Kan godt nogen gange tænke man bare betaler og betaler. Men det er jo desværre sådan det er

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Vi flytter 25.000 over på budget kontoen hver måned. 

Det bliver jo til lidt med hus og 2 biler der også afdrages plus alle omkostninger. 

Så i er bestemt ikke alene om at have mange udgifter. 

Ja så skal der jo noget til. Men hold op man bruger mange penge på udgifter

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Vi lægger 22500 hver måned, hvilket er ca 2000 mere end vi burde pr måned, men det er en ekstra buffer til uforudsete udgifter/ vedligeholdelse biler udover vores opsparing

Ja vi har desværre ikke engang til en buffer. Så når der kommer ekstra udgifter så er vi på den. Glæder mig til den dag der er mulighed for det

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Er det én der bor til leje eller selv ejer hus, der synes det lyder af meget? For vi bor til leje og har ingen gæld, vi sidder med faste udgifter for ca 10.000, og så lyder 22.000 jo af meget

men jeg kender altså ingen med hus og bil der sidder for under 19.000, så jeg synes da jeres udgifter lyder helt standart

Vedkommende ejer selv et hus og det er dyrere end det vi har. Så undre mig meget vedkommende synes vi betaler meget. Men vedkommende ville selvfølgelig ikke ud med deres udgifter

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Men kan da læse mig frem til at vores udgifter ligger meget alm. Blev helt i tvivl da vedkommende sagde til mig det var meget

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Vedkommende ejer selv et hus og det er dyrere end det vi har. Så undre mig meget vedkommende synes vi betaler meget. Men vedkommende ville selvfølgelig ikke ud med deres udgifter

Mon ikke det måske er fordi de har lidt andre renter (ved en anden type lån fx, eller bare en anden bank) og måske ikke så meget klatgæld. Måske har de udgifter på linje med jeres, men undres så over at i giver det samme når i har et billigere hus.? giver det mening? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.