liten-mamma skriver:
Min datter hedder NiColine og vi høre altid "er det med c eller k", lidt irriterende, men det har vi jo selv valgt.
Hun hedder også Krogh til mellemnavn og der kommer den også "er det med h til sidst", jaaaa det er jo ikke en fiskekrog??? 
Det der er mest irriterende er bare, at folk ikke kan forstå hun hedder Nicoline med C. De fleste skriver det med k, også selvom jeg har sagt 100 gange at det er med c.
Nogle i min familie tror også jeg hedder Julia istedet for Julie... Nogle mennesker lære det bare aldrig
Hehe, kender godt det der med at de aldrig lærer det!! Min kærestes kusine har et navn det ligner mit (i samme dur som dig med Julia og Julie) og selvom svigerfamilien jo ligesom har kendt kusinen her siden hun blev født og ellers ikke plejer at være i tvivl om hendes navn, så er det alligevel et problem at ramme rigtigt med hvem af os der hedder ***a og ***e
virkelig underligt!
Vores dreng bliver også konsekvent stavet forkert, selv vores dp skrev det forkert det første år han gik der, selvom der står navn på ALT fra cykelhjelm til solcreme. Hahaha. Det sjove er at vi selv ALDRIG har overvejet den stavemåde andre bruger, for mig ser det helt tosset ud. 
Anmeld