Jeg er da ikke gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

Maja91

Wow! Kæmpe tillykke

fik du så køn og det hele af vide ?  

og og hvordan reageret manden ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Just123

Hold da op en kæmpe overraskelse, og så så langt henne! Stort stort tillykke, og  for at baby har det fint, på trods af du ikke har vidst det :-) 

Anmeld

20. april 2014

Dinsen

hvor er det vildt...

stort tillykke med den lille inde i maven

Anmeld

20. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

STORT tillykke...

det er ret vildt alligevel

Anmeld

20. april 2014

Krussedulle

Wow, så kan man da tale om en baby der er ment to be

Anmeld

22. april 2014

FrkZier

Anonym skriver:

En update..

Hvad der føles som små puf, fik mig til at tage til "vikar"-lægen i onsdags. Hun var ikke i tvivl om at jeg måtte være gravid. Jeg kom til scanning senere samme dag, og chok! Ca. 29 uger henne Det er så mærkeligt! I de to andre graviditeter har jeg mærket liv før uge 20 og ikke mindst været kæmpe! Vi er selvfølgelig glade over endnu et barn i vores liv. Men også lidt nervøs for om alt er okay. Har jo farvet hår, fået lavet (stor) tatto og drukket vin uden at vide jeg var gravid. Scanningen var dog fin og jeg har mærket baby lige siden onsdag. Det her er så mærkeligt det er ikke mange uger jeg når at forberede mig i. Men mest af alt er jeg glad

hoooold da nu helt op for en overraskelse at få sig - hvor det vildt, stort tillykke

Anmeld

22. april 2014

Christine

Anonym skriver:

En update..

Hvad der føles som små puf, fik mig til at tage til "vikar"-lægen i onsdags. Hun var ikke i tvivl om at jeg måtte være gravid. Jeg kom til scanning senere samme dag, og chok! Ca. 29 uger henne Det er så mærkeligt! I de to andre graviditeter har jeg mærket liv før uge 20 og ikke mindst været kæmpe! Vi er selvfølgelig glade over endnu et barn i vores liv. Men også lidt nervøs for om alt er okay. Har jo farvet hår, fået lavet (stor) tatto og drukket vin uden at vide jeg var gravid. Scanningen var dog fin og jeg har mærket baby lige siden onsdag. Det her er så mærkeligt det er ikke mange uger jeg når at forberede mig i. Men mest af alt er jeg glad

Det er lidt af en historie! Og tillykke.

Jeg er lidt misundelig over hvis du kan være gravid i 29 uger uden alle de trælse symptomer  Godt at babyen har det godt.

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Det er lidt af en historie! Og tillykke.

Jeg er lidt misundelig over hvis du kan være gravid i 29 uger uden alle de trælse symptomer  Godt at babyen har det godt.

Haha ja! Jeg er også sikker på at det må være en pige jeg venter denne gang (vi ville ikke vide det -en graviditet var overraskelse nok for denne gang). Men mine to drenge kastede jeg op i 8 mdr. og var sygemeldt med bækkenløsning med din sidste. Så man må sige det er det total modsatte denne gang!  

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres lykkeønsninger. Vi har fået sagt det til familie og venner nu, så måske jeg vender tilbage med et ikke-anonymt indlæg på et tidspunkt 

Jeg er studerende så barsel passer fint med semsterne, så ikke noget problem der 

Vi glæder os rigtig meget, og er ved at vende os til tanken, men alligvel mærkeligt hvad der er sket den sidste uge 

Anmeld

22. april 2014

os2

Hold da fast hvor vildt 

Stort tillykke med graviditeten - godt der lige er et par uger endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.