Jeg er da ikke gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

MetteT

Ej hvor er det vildt.. Får helt gåsehud..
Stort tillykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

CH2012

Anonym skriver:

En update..

Hvad der føles som små puf, fik mig til at tage til "vikar"-lægen i onsdags. Hun var ikke i tvivl om at jeg måtte være gravid. Jeg kom til scanning senere samme dag, og chok! Ca. 29 uger henne Det er så mærkeligt! I de to andre graviditeter har jeg mærket liv før uge 20 og ikke mindst været kæmpe! Vi er selvfølgelig glade over endnu et barn i vores liv. Men også lidt nervøs for om alt er okay. Har jo farvet hår, fået lavet (stor) tatto og drukket vin uden at vide jeg var gravid. Scanningen var dog fin og jeg har mærket baby lige siden onsdag. Det her er så mærkeligt det er ikke mange uger jeg når at forberede mig i. Men mest af alt er jeg glad

Hvor er det vildt! 

Stort tillykke med graviditeten. Håber alt står godt til derinde i maven...

Sikke en påskeoverraskelse! 

Anmeld

20. april 2014

Anonymo

Sh*t hvor vildt! 

Men tillykke alligevel! 

Anmeld

20. april 2014

Kay

Anonym skriver:

En update..

Hvad der føles som små puf, fik mig til at tage til "vikar"-lægen i onsdags. Hun var ikke i tvivl om at jeg måtte være gravid. Jeg kom til scanning senere samme dag, og chok! Ca. 29 uger henne Det er så mærkeligt! I de to andre graviditeter har jeg mærket liv før uge 20 og ikke mindst været kæmpe! Vi er selvfølgelig glade over endnu et barn i vores liv. Men også lidt nervøs for om alt er okay. Har jo farvet hår, fået lavet (stor) tatto og drukket vin uden at vide jeg var gravid. Scanningen var dog fin og jeg har mærket baby lige siden onsdag. Det her er så mærkeligt det er ikke mange uger jeg når at forberede mig i. Men mest af alt er jeg glad

godt du fik taget afsted... og hvor er det vildt at du rent faktisk er gravid... tillykke... hvis man må sige det 

godt du har ca 10 uger +/- til at forberede dig  og jeg tror på at den lille har det fint... 

Anmeld

20. april 2014

Soleil

Shit mand, ved slet ikke hvad jeg skal sige... Hvor er det vildt!!! Men stort stort tillykke ��

Anmeld

20. april 2014

thedreamer

Anonym skriver:

En update..

Wow, hvor vildt! Men tillykke 

Anmeld

20. april 2014

Hullabullabulla

Tænk at kroppen kan spille en sådan et puds

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

20. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kæmpe stort og uventet tillykke! Også ska du jo snart på barsel! Vh stine

Anmeld

20. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

En update..

Det er da for vildt. Kan godt forstå du fik et chok. Men tillykke med det, så kan du nyde de sidste par måneder af graviditeten :-)

Anmeld

20. april 2014

Sniks86

Hold da op for en kæmpe overraskelse! Stort tillykke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.