Jeg er da ikke gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

UPDATE!

Tusinde tak for alle jeres søde søde ord! 

Jeg bruger ikke rigtig baby.dk så meget, og i øjeblikket er der rigeligt at se til  Så derfor den sene update

Men alt er gået godt! vores lille DRENG! kom til verden den 15 juni i uge 37+2. Han var noget mindre end mine andre to store drenge har været, men han blev tjekket grundigt mens vi tilbragte 3 dage på mor-barn afsnittet, og han er helt perfekt!

men 2720 g og 48 cm. rent lækkerhed

Fødslen gik hurtigt, og  smertefrit (haha! NOT!) Der var ingen komplikationer, men som jordemoderen sagde, så var jeg jo også "vant" til at smutte nogle noget større børn ud 

De to store er meget stolte storebrødre, selvom den mindste (knapt to år) reagere lidt når jeg ammer lillebror.

Jeg gemmer mig bag en profil der hedder JohanneKR, men  I kender mig nok ikke, da jeg er meget lidt aktiv herinde

Nogle spurgte efter et mavebillede, der blev desværre ikke taget så mange. Men dette er fra uge 35, to uger før min fødsel, så liidt større blev den da  

Stort tillykke med din dejlige dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

-Sigrid-

Stort tillykke, og det er da absolut en fin størrelse til tiden 

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Stort tillykke, og det er da absolut en fin størrelse til tiden 

Absolut! Men de to andre er født over termin og har vejet over 4500 gram 

Anmeld

17. juli 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Absolut! Men de to andre er født over termin og har vejet over 4500 gram 

Så må det da være sjovt med sådan en splint  

har selv termin sidst i august og en datter på 2,5. Hun vejede 4500 g (præcis :b ) så jeg syntes det ville være rigtig sjovt at føde et barn på tre kg om tre uger  

Anmeld

17. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

UPDATE!

Tusinde tak for alle jeres søde søde ord! 

Jeg bruger ikke rigtig baby.dk så meget, og i øjeblikket er der rigeligt at se til  Så derfor den sene update

Men alt er gået godt! vores lille DRENG! kom til verden den 15 juni i uge 37+2. Han var noget mindre end mine andre to store drenge har været, men han blev tjekket grundigt mens vi tilbragte 3 dage på mor-barn afsnittet, og han er helt perfekt!

men 2720 g og 48 cm. rent lækkerhed

Fødslen gik hurtigt, og  smertefrit (haha! NOT!) Der var ingen komplikationer, men som jordemoderen sagde, så var jeg jo også "vant" til at smutte nogle noget større børn ud 

De to store er meget stolte storebrødre, selvom den mindste (knapt to år) reagere lidt når jeg ammer lillebror.

Jeg gemmer mig bag en profil der hedder JohanneKR, men  I kender mig nok ikke, da jeg er meget lidt aktiv herinde

Nogle spurgte efter et mavebillede, der blev desværre ikke taget så mange. Men dette er fra uge 35, to uger før min fødsel, så liidt større blev den da  

Tillykke!! 

Han ser super sød og sund ud 

Anmeld

18. juli 2014

flowerpot3

Stort tillykke med jeres lille dreng  

Anmeld

18. juli 2014

Kjelin

Stort tillykke med jeres lille dreng  Fantastisk historie i nu har at fortælle og dejligt at alt er som det skal være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.