Hvad synes i om navnet Vegas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Kløver

-Sigrid- skriver:

Man må også kalde en dreng for dreng :b

Ha ha heller ikke noget jeg ville bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Leob

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

jeg kan selv godt lide det, men jeg er jo ikke engang sikker på at vi venter endnu en dreng, selvom jeg har det på fornemmelsen. 

Ikke at det betyder så meget hvad andre synes, men det kunne være sjovt at høre hvad i tænker, også om i synes det passer sammen med Villads. Som storebror jo hedder  

skriv gerne en lille kommentar til jeres svar.  

Synes Vegas er et fedt navn Jeg kæder det bare sammen med min gamle kat som hed Vegas  

Anmeld

6. april 2014

maria_wlt

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

jeg kan selv godt lide det, men jeg er jo ikke engang sikker på at vi venter endnu en dreng, selvom jeg har det på fornemmelsen. 

Ikke at det betyder så meget hvad andre synes, men det kunne være sjovt at høre hvad i tænker, også om i synes det passer sammen med Villads. Som storebror jo hedder  

Jeg er vist en af de 2%

Jeg synes det er et dejligt navn til en DRENG 

Anmeld

6. april 2014

moaren

Hmmm, syntes måske det er lidt for "alternativt", men sådan er det jo med så meget 

Jeg har altid ment, at hvis man høgene vil give sit barn et navn der ikke er "oppe i tiden", så skal man give dem et navn fra ens egen generation. Syntes det er sjældent men hører nyfødte hedde fx. Jesper, Thomas, Lene, Louise osv. Bare en tanke 

Syntes i skal gøre det i har lyst til og mht om Vegas og Villads passer sammen, så syntes jeg det lyder ganske fint. 

Anmeld

6. april 2014

Palaja

Jeg synes det er ok. Tror ikke jeg selv havde fået ideen, men bestemt ikke et navn der får mig til at tænke "øhhhh whaaaat?" Synes egentlig at det er meget lige til og moderne... Jeg kan da godt se en lille krudtugle med navnet Vegas for mig

Synes også der findes mange gode navne med V. Selv havde jeg jeg Vilfred, vilma, viola og Vigga i tankerne sidste gang. Endte dog ud med en Jens min kæreste hedder Valdemar, ellers havde det helt sikkert været en favorit... Eller bare Valde

Anmeld

6. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Jeg er vild med det 
Og som du selv skriver i et andet indlæg, så kommer det (højst sandsynligt) ikke til at blive et Anders A. og Anders B. tilfælde 

Anmeld

8. april 2014

Lunae

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

Jeg er ikke fan, men synes tilgængelig at Vega til en pige, er et skønt navn

Anmeld

8. april 2014

liten-mamma

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

Har stemt blankt, for jeg synes sagtens man kan kalde sit barn det, men det er ikke lige et navn jeg ville vælge til mit barn  

Synes dog navnene klinger godt sammen. 

Anmeld

8. april 2014

Laulund87

No go!

Anmeld

8. april 2014

Trekløver(:

Jeg har svaret, at det kan man ikke kalde sit barn. Det er nu ikke helt, det jeg mener, men det er ikke et navn jeg selv ville bruge, og bryder mig ikke så meget om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.