Hvad synes i om navnet Vegas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Navnet Vegas er

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.791 visninger
59 svar
32 synes godt om
5. april 2014

Isabella_mor

Til en dreng.??

jeg kan selv godt lide det, men jeg er jo ikke engang sikker på at vi venter endnu en dreng, selvom jeg har det på fornemmelsen. 

Ikke at det betyder så meget hvad andre synes, men det kunne være sjovt at høre hvad i tænker, også om i synes det passer sammen med Villads. Som storebror jo hedder  

skriv gerne en lille kommentar til jeres svar.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

esioul

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

jeg kan selv godt lide det, men jeg er jo ikke engang sikker på at vi venter endnu en dreng, selvom jeg har det på fornemmelsen. 

Ikke at det betyder så meget hvad andre synes, men det kunne være sjovt at høre hvad i tænker, også om i synes det passer sammen med Villads. Som storebror jo hedder  

"synes ikke godt om"

Anmeld

5. april 2014

Joerg2

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

Hej

Det må jeg nok desværre sige, at jeg virkelig ikke bryder mig om. Går ind for specielle navne, men Vegas er for "mærkeligt" for mig

Anmeld

5. april 2014

2babygirls

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

Kender en pige der har kaldt hende søn Vegas.

Synes sagtens dine drenge kunne hedde Villads og Vegas

Anmeld

5. april 2014

L&V

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

Jeg kommer til at tænke på de der Vargas pin ups og vegas ikke en sød lille dreng

Anmeld

5. april 2014

lineog4

Kan lide Vega til en pige men ikke Vegas til en dreng

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg kommer til at tænke på de der Vargas pin ups og vegas ikke en sød lille dreng

Vargas og vegas udtales da på hver sin måde. Men fair nok

Anmeld

5. april 2014

-Sigrid-

I mit hoved er Vegas en storby i USA der er berømt for at man fester der, og bliver viet af Elvis 

Det er (for mig) ligesom at give børn navne som Storm, Cirkel, Sne, Sol, Sejr osv. Personligt er jeg helt vild med navnet Europa, men derfor skal lillesøster ikke hedde det alligevel, for hun er ikke en "ting" 

Og min nevø hedder Storm, han er skøn og vi har aldrig sagt til forældrene hvad vi syntes.

Vores egen datter hedder Agnethe, og det kan i nogle sammenhænge oversættes til Jesus, så det er ikke fordi navne ikke "må" have betydning, bare ikke så direkte
Og tillykke med graviditeten 

Anmeld

5. april 2014

L&V

Isabella_mor skriver:

Vargas og vegas udtales da på hver sin måde. Men fair nok

Jo jo men det var der min hjerne drev hen

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

-Sigrid- skriver:

I mit hoved er Vegas en storby i USA der er berømt for at man fester der, og bliver viet af Elvis 

Det er (for mig) ligesom at give børn navne som Storm, Cirkel, Sne, Sol, Sejr osv. Personligt er jeg helt vild med navnet Europa, men derfor skal lillesøster ikke hedde det alligevel, for hun er ikke en "ting" 

Og min nevø hedder Storm, han er skøn og vi har aldrig sagt til forældrene hvad vi syntes.

Vores egen datter hedder Agnethe, og det kan i nogle sammenhænge oversættes til Jesus, så det er ikke fordi navne ikke "må" have betydning, bare ikke så direkte
Og tillykke med graviditeten 

Og her hedder Villads faktisk Sejr til mellemnavn  

jeg kan godt lide navne som ikke er oppe i tiden, for så kommer barnet til at hedde f.eks. Anders A.  Anders B osv. Så bliver det ikke individuelt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.