Hvad synes i om navnet Vegas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Isabella_mor

Det kunne jo være fordi der ikke er en mulighed, der hedder "det er ikke lige mig, men hvis l synes det er fedt, så snup navnet"

Til ts jeg har ikke svaret, for jeg er slet ikke til det som et navn, men det er jo ikke mit barn der skal hedde det har jeg ikke ret i, at Uffe Holms søn hedder Vegas?

Hvis nu det er en pige, der gemmer sig, kunne l så finde på at bruge Vega?

han hedder Texas... 

nej. for vi kender nogle der har kaldt deres datter det.. så det føler vi er "taget" eller hva man nu siger.

Til gengæld ha vi Vigga på listen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

han hedder Texas... 

nej. for vi kender nogle der har kaldt deres datter det.. så det føler vi er "taget" eller hva man nu siger.

Til gengæld ha vi Vigga på listen.. 

Ha ha Vegas eller Texas det kommer ud på et, hvis man kan hedde det ene, kan man vel også hedde det andet

Øv at Vega er taget men Vigga er også fint og passer godt til Villads

Vil l gerne have et navn med V til den næste, eller er det tilfældigt?

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Ha ha Vegas eller Texas det kommer ud på et, hvis man kan hedde det ene, kan man vel også hedde det andet

Øv at Vega er taget men Vigga er også fint og passer godt til Villads

Vil l gerne have et navn med V til den næste, eller er det tilfældigt?

jeg ved ikke hvorfor jeg har et eller andet med navne der starter med V her til nr. 2. men vi har også andre navne på listen med andre forbogstaver..

pige.

Vigga

Alberte

Alva

Cemille

Dreng.

Sebastian

Bastian

Vitus

Asge

Bjørk

Vegas

Vidar.

Anmeld

5. april 2014

-Sigrid-

Maja84 skriver:

He he hvor fjollet kommer til at tænke på Mark og Ronni
Man må også kalde en pige for lillemor og e. Dreng for Dagfin

Man må også kalde en dreng for dreng :b

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

-Sigrid- skriver:

Man må også kalde en dreng for dreng :b

ja. 

det lyder bare total 50'er agtigt hvis man siger til sin søn 

"Dreng, kom lige her"

Anmeld

5. april 2014

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

jeg ved ikke hvorfor jeg har et eller andet med navne der starter med V her til nr. 2. men vi har også andre navne på listen med andre forbogstaver..

pige.

Vigga

Alberte

Alva

Cemille

Dreng.

Sebastian

Bastian

Vitus

Asge

Bjørk

Vegas

Vidar.

Fine navne

Sjovt at Valdemar så ikke er røget på din liste, når nu du har noget for navne med V

Anmeld

5. april 2014

-Sigrid-

Isabella_mor skriver:

ja. 

det lyder bare total 50'er agtigt hvis man siger til sin søn 

"Dreng, kom lige her"

Rigtigt, jeg har også tænkt på det prøv lige at sige 'dreng, vil du række mig skinken' til din svigerfar :-D

Anmeld

5. april 2014

mor88

pige.

Vigga

Alberte

Alva

Cemille

Dreng.

Sebastian

Bastian

Vitus

Asge

Bjørk

Vegas

Vidar.

Jeg ville helt klart vælge Asge Villads og Asge! Meget sødt synes jeg til en pige er Vigga et anderledes og smukt navn, men desværre hopper jeg på vognen med at Vegas ikke helt er min stil

Men Bjørk til en dreng? Jeg har to pigevenner der hedder Bjørk, så troede at det var et pigenavn 

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Fine navne

Sjovt at Valdemar så ikke er røget på din liste, når nu du har noget for navne med V

Vi havde det faktisk med, og så snakkede vi sjovt nok om det der med at Sejr kunne gå videre... men det blev lidt for tosset... og så har vi også et andet vennepar som skal have en dreng om ca 7 uger, og han skal hedde Valdemar.. 

det er bare noget skidt at kalde sine børn det samme når det er nogen man ses med.. 

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

mor88 skriver:

Jeg ville helt klart vælge Asge Villads og Asge! Meget sødt synes jeg til en pige er Vigga et anderledes og smukt navn, men desværre hopper jeg på vognen med at Vegas ikke helt er min stil

Men Bjørk til en dreng? Jeg har to pigevenner der hedder Bjørk, så troede at det var et pigenavn 

Bjørk er både til drenge og piger.. til piger vil man typisk save det björk. og med Ø til drenge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.