Hvad synes i om navnet Vegas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Victoria2013

Jeg syntes det er et rigtig flot navn og det passer da rigtig fint til Villads  

Skam over alle jer som stemmer at det kan man ikke kalde sit barn, men ikke gider svare i tråden...  der er da navne der er langt værre! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

-Sigrid-

Isabella_mor skriver:

Og her hedder Villads faktisk Sejr til mellemnavn  

jeg kan godt lide navne som ikke er oppe i tiden, for så kommer barnet til at hedde f.eks. Anders A.  Anders B osv. Så bliver det ikke individuelt. 

Havde lillesøster haft en tap skulle hun hedde Valdemar, for vores drenge skal hedde Beier (fars navn) og piger Schack (mit navn), og jeg hader det for det udtales som en bajer. Men Valdemar Beier lyder som Valdemar Sejr - og så er det fedt 

Så det var slet ikke derfor 

Vores piger hedder/skal hedde Agnethe og Dagmar - så jeg er helt sikkert med dig der 

Anmeld

5. april 2014

modesty

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

jeg kan selv godt lide det, men jeg er jo ikke engang sikker på at vi venter endnu en dreng, selvom jeg har det på fornemmelsen. 

Ikke at det betyder så meget hvad andre synes, men det kunne være sjovt at høre hvad i tænker, også om i synes det passer sammen med Villads. Som storebror jo hedder  

skriv gerne en lille kommentar til jeres svar.  

Da jeg læste overskriften, troede jeg at der var tale om et pigenavn.

Anmeld

5. april 2014

LinLin

Victoria2013 skriver:

Jeg syntes det er et rigtig flot navn og det passer da rigtig fint til Villads  

Skam over alle jer som stemmer at det kan man ikke kalde sit barn, men ikke gider svare i tråden...  der er da navne der er langt værre! 

Det er vel frivilligt om de vil skrive en kommentar ud over afstemningen

TS: ikke min smag troede faktisk det var til en pige du mente (da jeg så overskriften)

Synes det stikker helt af fra Villads der jo er et forholdsvist almindeligt navn men altså hvis I er vilde med det så brug det!!

Anmeld

5. april 2014

Loa

Bryder mig ikke om navnet...

Men er generelt ikke til de der lidt specielle navne (spøjse i min verden)

Anmeld

5. april 2014

FruStolpe

Jeg ville tro at det var en pige hvis jeg så navnet stå alene.  

Jeg synes bestemt ikke om det.  For mig er det ikke et navn, men et sted.  

Sorry

Anmeld

5. april 2014

ano14316

Hvad der sker i Vegas bliver i Vegas.

Anmeld

5. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har stemt "mjarh, det er ok" synes ikke det er frygteligt, men ville have rigtig svært ved at få mig selv til at sige det uden det ville føles lidt sjovt. 

Noget andet er, at jeg ikk synes det passer til jeres Villads

Anmeld

5. april 2014

Monski

Isabella_mor skriver:

Til en dreng.??

jeg kan selv godt lide det, men jeg er jo ikke engang sikker på at vi venter endnu en dreng, selvom jeg har det på fornemmelsen. 

Ikke at det betyder så meget hvad andre synes, men det kunne være sjovt at høre hvad i tænker, også om i synes det passer sammen med Villads. Som storebror jo hedder  

skriv gerne en lille kommentar til jeres svar.  

MEGA FEDT!

Anmeld

5. april 2014

TrineMine86

Jeg kunne måske godt forestille mig det til en pige, men ikke til en dreng, og synes heller ikke det er så passende til navnet Villads, men det er jo kun min mening og I skal som forældre ikke tage jer af andres mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.