Forslag til navn til David og Adams lillebrøster?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

Hilfe

Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....

Så kom med forslag!!!

Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på
Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet

Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke

Så hjælp os venligst

Kriterier:
Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk  og helst ikke for populært (top 10)

Kom lige til at tænke på Agnes og Augusta?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Kom lige til at tænke på Agnes og Augusta?!

De falder desværre ikke lige i min smag - men tak for bud

Anmeld

6. april 2014

Palaja

Jeg har en Jens og en Marie, så det må jeg selvfølgelig foreslå

Derudover synes jeg disse navne er skønne:

Jonas, Carl, Kasper, Mads, Laurits

Vigga, Vilma, Nora, Sally, Asta

God navnejagt, det er så hyggeligt

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Palaja skriver:

Jeg har en Jens og en Marie, så det må jeg selvfølgelig foreslå

Derudover synes jeg disse navne er skønne:

Jonas, Carl, Kasper, Mads, Laurits

Vigga, Vilma, Nora, Sally, Asta

God navnejagt, det er så hyggeligt

Jeg kan godt lide et par af dem

Marie har jeg tænkt på, men min tætteste kusine hedder Maria og jeg ved ikke om det vil give forvirring

Kasper er også godt - og passer godt med de andres. Dog er jeg ikke vild med at der er fire stavemåder

Vigga er jeg også vild med - det er manden dog ikke...
(Måske han selv skulle komme med nogle forslag snart i stedet for bare at disse mine )

Anmeld

6. april 2014

Palaja

LinLin skriver:

Jeg kan godt lide et par af dem

Marie har jeg tænkt på, men min tætteste kusine hedder Maria og jeg ved ikke om det vil give forvirring

Kasper er også godt - og passer godt med de andres. Dog er jeg ikke vild med at der er fire stavemåder

Vigga er jeg også vild med - det er manden dog ikke...
(Måske han selv skulle komme med nogle forslag snart i stedet for bare at disse mine )

Jo det er måske lidt tæt. Det kommer også an på hun hedder Maria på fladt jysk eller på "sjællandsk" som minder mere i lyden som Marie. Jeg havde nok fundet et andet navn uanset, hvis det er en kusine du ses med ofte

Min kæreste er heller ikke vild med Vigga desværre. Jeg synes det er skønt, men tror også godt det kunne ende med at blive et pop-navn om nogle år.

Tror det er meget almindeligt at det er kvinderne som tænker navne, nogle allerede inden man er gravid mændene kommer som regel først på banen til allersidste og ofte er det veto-metoden der bliver brugt sådan var det i hvert fald her og hos flere af mine veninder...

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Palaja skriver:

Jo det er måske lidt tæt. Det kommer også an på hun hedder Maria på fladt jysk eller på "sjællandsk" som minder mere i lyden som Marie. Jeg havde nok fundet et andet navn uanset, hvis det er en kusine du ses med ofte

Min kæreste er heller ikke vild med Vigga desværre. Jeg synes det er skønt, men tror også godt det kunne ende med at blive et pop-navn om nogle år.

Tror det er meget almindeligt at det er kvinderne som tænker navne, nogle allerede inden man er gravid mændene kommer som regel først på banen til allersidste og ofte er det veto-metoden der bliver brugt sådan var det i hvert fald her og hos flere af mine veninder...

Jeg er jyde, så det er mariiiiiiia og ikke MaRIa (synes faktisk ikke om det på sjællandsk )

Det bliver nok heller ikke det...

Da vi ventede Adam havde han heller ikke nogen forslag, men var da heldigvis også med på "Adam"med det samme

Anmeld

6. april 2014

minbaby

Det er en jungle at finde navne. 

Da dine ældste har dansk klingende navne ville jeg blive i den "boldgade", og tænker navne som

Jakob eller Jonatan

Alberte eller Ida

Men god jagt 

Anmeld

6. april 2014

Mussen2

Lea, Noomi, Karen, Rachel

Anmeld

6. april 2014

mommy1991

Hilfe

Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....

Så kom med forslag!!!

Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på
Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet

Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke

Så hjælp os venligst

Kriterier:
Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk  og helst ikke for populært (top 10)

Min egen søn hedder Leander, så det er jeg selvfølgelig vild med.

Er helt vild med pigenavnet Troja. 

Anmeld

6. april 2014

LinLin

Tak for alle jeres forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.