Forslag til navn til David og Adams lillebrøster?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

For lige at komme med et andet spørgsmål - vil I vide kønnet når I kan se det, eller skal det være en overraskelse?

For så ville feltet jo i hvert fald blive halveret på navnefronten på det tidspunkt.

Vi skal helt sikkert vide det... Er bare bange for at tage til en kønsscanning da det var der vi opdagede sidst at hjertet ikke længere slog

Så væbner mig med til tålmodighed til md (tror jeg nok ) burde ellers kunne se det fra på tirsdag hvor jeg er 14+0...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

Jeg kan kun lide Aya-delen ikke med k/C/m/n foran.....

Lea er også på listen! Sammen med Lia...
De andre er ikke lige mig - min bedste venindes datter hedder Elvira

Olivia måske....

Matti er et kælenavn i mine ører men jeg er blevet lidt interesseret i Mathias

Fair nok.  Jeg var også selv helt skudt i Aya for noget tid siden, og var mit yndlings navn. Men desværre efter jeg arbejdede i en børnehave, der var en pige der hed Aya. Og jeg synes bare at når man siger det højt, så kommer det til at lyde hårdt på en måde.

Mathias er også fint, det ville også passe fint sammen med dine sønners navne.

Anmeld

5. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

Vi skal helt sikkert vide det... Er bare bange for at tage til en kønsscanning da det var der vi opdagede sidst at hjertet ikke længere slog

Så væbner mig med til tålmodighed til md (tror jeg nok ) burde ellers kunne se det fra på tirsdag hvor jeg er 14+0...

Puha ja det kan jeg godt forstå. Det var en dum dag. Jeg kan faktisk godt huske sidst, der sad vi også og talte om navne og så kom den besked.  Men helt ærligt, det samme kan ikke ske to gange, det tror jeg bare ikke på!

Men ja, prøv at se om du kan vente til MD så, så er der gået lidt længere. Hvis du kan vente.

Anmeld

5. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Fair nok.  Jeg var også selv helt skudt i Aya for noget tid siden, og var mit yndlings navn. Men desværre efter jeg arbejdede i en børnehave, der var en pige der hed Aya. Og jeg synes bare at når man siger det højt, så kommer det til at lyde hårdt på en måde.

Mathias er også fint, det ville også passe fint sammen med dine sønners navne.

Det gør alle navne hvis man er sur nok det er værst med en-stavelsesnavne synes jeg

Vi havde den sødeste Ayah i min vs (halvt arabisk) - så har kun positiv reference selvom min formodentlig bliver den diamentrale modsætning med lyst hår, blå øjne og lys hud!

Anmeld

5. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Puha ja det kan jeg godt forstå. Det var en dum dag. Jeg kan faktisk godt huske sidst, der sad vi også og talte om navne og så kom den besked.  Men helt ærligt, det samme kan ikke ske to gange, det tror jeg bare ikke på!

Men ja, prøv at se om du kan vente til MD så, så er der gået lidt længere. Hvis du kan vente.

Det håber jeg hellere ikke... Man kan da ikke være blandt de 3% (der mister efter 12. Uge) to gange!?!

Anmeld

5. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

Det gør alle navne hvis man er sur nok det er værst med en-stavelsesnavne synes jeg

Vi havde den sødeste Ayah i min vs (halvt arabisk) - så har kun positiv reference selvom min formodentlig bliver den diamentrale modsætning med lyst hår, blå øjne og lys hud!

Hehe ja okay, det kan der være noget om. Måske det også bare var fordi man altid skulle sige hendes navn sådan, for hun hørte ikke altid lige godt efter!

Anmeld

5. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

Det håber jeg hellere ikke... Man kan da ikke være blandt de 3% (der mister efter 12. Uge) to gange!?!

Nej det kan du ikke. Slut bum basta, det har vi hermed bestemt!

Anmeld

5. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Nej det kan du ikke. Slut bum basta, det har vi hermed bestemt!

Anmeld

5. april 2014

Pigent

David,Adam og

Julia
Astrid
Lina
Juliane
Freja

Jonas
Theodor
Julius
Gabriel
Pelle

Anmeld

5. april 2014

Fru Ebied

LinLin skriver:

Ja...
Det har jeg også overvejet før, men jeg ved ikke hvorfor det der N gør jeg ikke synes så godt om det som Aya Maja er heller ikke et jeg vil vælge....

Naya betyder lillesøster, det er ellers meget passende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.