Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyFridaMieRikkeKatrin
MartinMikMaxJulian
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Hilfe Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....Så kom med forslag!!!Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke Så hjælp os venligst Kriterier:Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk og helst ikke for populært (top 10)
Hilfe Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....Så kom med forslag!!!Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke Så hjælp os venligst Kriterier:Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk og helst ikke for populært (top 10)
Lea
Miriam
Kom da bare lige til at tænke på Selma?! Kan ikke huske om det har været nævnt i tråden før, men altså ja, kom bare lige til at tænke på det. Ved ikke om det er noget.
Nej ikke lige men tak fordi du stadig kommer med forslag Pigelisten ( som vi regner med er den vi skal bruge) ser nu sådan ud:AyaLea(h)LiaLivaMarieVigga
LinLin skriver: Nej ikke lige men tak fordi du stadig kommer med forslag Pigelisten ( som vi regner med er den vi skal bruge) ser nu sådan ud:AyaLea(h)LiaLivaMarieVigga
Helt i orden. Det ER altså også nogle dejlige navne der er på listen.
Ja jeg ved jo godt hvad jeg ville stemme på selvom det er med et stik i hjertet og tårer bag øjnene
Det er også det navn jeg er mest hooked på lige nu Er bare i tvivl fordi jeg ikke gider rette folk hele tiden. Det staves jo lige ud af landevejen! men vil folk alligevel tro det er Lea eller Liva ?!? Har du oplevet det? Håber ikke det går for tæt på....
BabyMus skriver: Helt i orden. Det ER altså også nogle dejlige navne der er på listen.
LinLin skriver: Det synes jeg også tror det bliver et af dem med L! (For dem har min mand ikke afvist endnu )
Det synes jeg også tror det bliver et af dem med L! (For dem har min mand ikke afvist endnu )
Uhh, det lyder da godt. Så må det næsten blive et af dem ja. Jeg er også gået hen og blevet rigtig vild med Lia, det er vildt sødt synes jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128