Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: De falder desværre ikke lige i min smag - men tak for bud
De falder desværre ikke lige i min smag - men tak for bud
Bare i orden.
Hvor mange har du fået på listen efterhånden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dreng
Mikkel
Magnus
Nick
Mike
Jacob
Milas
Nilas
Thor
Sia
Kia
Maiken
Rie
Emma
Amalie
BabyMus skriver: Bare i orden. Hvor mange har du fået på listen efterhånden?
LinLin skriver: SamuelVillumMathiasWilliam (det synes Adam han skal hedde )KasperEmilViggaSigneAyaLea(h)MarieFriaSiggaLiva
SamuelVillumMathiasWilliam (det synes Adam han skal hedde )KasperEmilViggaSigneAyaLea(h)MarieFriaSiggaLiva
Ihh det var da også nogle gode navne du har fået på. Og hvad med manden, er han med på nogle af dem?
BabyMus skriver: Ihh det var da også nogle gode navne du har fået på. Og hvad med manden, er han med på nogle af dem?
LinLin skriver: Han har ikke været hjemme Måske gemmer jeg den bare til vi kender kønnet så har jeg også mere tid til at spille min kort rigtigt
Han har ikke været hjemme Måske gemmer jeg den bare til vi kender kønnet så har jeg også mere tid til at spille min kort rigtigt
Nå okay. Men ja, det kunne måske være en god idé. Så ved du også om det skal være pige- eller drengenavne.
Hvis jeg fik en dreng i dag, skulle han hedde William, elsker det navn og kunne lige se at det også var på din liste. Passer også prefekt til de 2 andre navne.
Hvis det bliver en pige kunne det måske være Julie el Lærke
Hvis jeg fik en dreng i dag, skulle han hedde William, elsker det navn og kunne lige se at det også var på din liste. Passer også prefekt til de 2 andre navne. Hvis det bliver en pige kunne det måske være Julie el Lærke
Jeg har været helt vild med det engang (nummer to navn da jeg ventede den første i 2006) men jeg synes bare det er ærgerligt det er så brugt nu. mine andre børn har jo almindelige, men ikke populære navne men det er på fordi jeg stadig synes det er pænt og fordi min yngste søn virkeligt synes at hvis det er en lillebror, så skal han hedde William, for det hedder hans bedste vens lillebror! det er da sødt!
Fine_007 skriver: Du har allerede fået virkelig mange gode indput, men elsker navne-tråde, så her kommer mine yndlings pigenavne.. Rosa (eller Rosa Lina)Stella (eller Stella Maria)Lia Lilly Pil
Du har allerede fået virkelig mange gode indput, men elsker navne-tråde, så her kommer mine yndlings pigenavne.. Rosa (eller Rosa Lina)Stella (eller Stella Maria)Lia Lilly Pil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128