Forslag til navn til David og Adams lillebrøster?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.575 visninger
106 svar
24 synes godt om
4. april 2014

LinLin

Hilfe

Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....

Så kom med forslag!!!

Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på
Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet

Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke

Så hjælp os venligst

Kriterier:
Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk  og helst ikke for populært (top 10)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

BabyMus

Jeg tænkte lige Gabriel?!

Anmeld

4. april 2014

BabyMus

Lianna, Carla, Vigga, Vilma, Viola, Lia, Fiona, Lucia.

Anmeld

4. april 2014

Frk.S

Jeg er så dårlig til at finde på drengenavne... men der har du jo også lidt selv.

Til en pige, hvad med fx:
Laura
Liva
Julia

Anmeld

4. april 2014

LinLin

Frk.S skriver:

Jeg er så dårlig til at finde på drengenavne... men der har du jo også lidt selv.

Til en pige, hvad med fx:
Laura
Liva
Julia

Glemte at skrive det ikke skal være for populært....

Liva er egentligt fint, men meget populært tror jeg og måske for tæt på monteret navn (Linda)?

Anmeld

4. april 2014

LinLin

BabyMus skriver:

Lianna, Carla, Vigga, Vilma, Viola, Lia, Fiona, Lucia.

Vigga har jeg faktisk foreslået på et tidspunkt, men vores søn har en fantasihund der hedder Viggo, så farmand mener det vil ødelægge den leg!?

Anmeld

4. april 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LinLin skriver:

Hilfe

Vi mangler totalt meget inspiration til hvad lillebror/lillesøster skal hedde....

Så kom med forslag!!!

Jeg er helt vild med navnet Villum men det er min mand ikke videre hooked på
Så har jeg foreslået Samuel og Isak, meeeen det trækker han også noget på. Samuel er dog ikke afvist men han har så ikke selv nogen forslag. Overhovedet

Af Pigenavne er jeg/vi fuldstændig blanke

Så hjælp os venligst

Kriterier:
Max 7 bogstaver, skal staves "lige ud ad landevejen", ikke navn på "ting", det behøver ikke at være bibelsk  og helst ikke for populært (top 10)

Elias

Livanna

Anmeld

4. april 2014

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Elias

Livanna

Pigenavnet lidt for anderledes (har aldrig hørt det før )

Elias.... Hmmm... Rigtigt sødt navn til en lille dreng -jeg synes bare ikke det passer til en voksen mand

Men tak for forslag

Anmeld

4. april 2014

lineog4

Elsker selvsagt mine børns navne (Dina, Lia, Liam og Linus), men skulle jeg vælge nye navne så ville jeg vælge mellem:

Piger: Dana, Livia, Norma, Molly, Dea, Suleima, Eva

Drenge: Dante, Sylvester, Vitus, og så et til som jeg pludselig ikke kan huske 

Anmeld

4. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

Vigga har jeg faktisk foreslået på et tidspunkt, men vores søn har en fantasihund der hedder Viggo, så farmand mener det vil ødelægge den leg!?

Ej, det tror jeg da ikke det ville.. Eller hvad ved jeg, men tror da ikke han ville tænke så meget over det hvis han fik en lillesøster med næsten samme navn som en evt. lillesøster. Og så drejer det sig vel kun om et par år max, før han ikke leger med sin fantasihund mere.

Ellers tænkte jeg lige på lidt flere navne i stil med Villum - som for øvrigt er et flot navn synes jeg - synd din mand ikke er med på den!

Vitus, Vito, Vilhelm, Villy,

Og ellers er der også Valdemar, Theodor, Elliot, Felix, Frej, Milas, Milo, Mio, Linus, Leander, Louie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.