38+2 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Hvordan var dit igangsættelsesforløb? 

Jeg synes nemlig også tit man hører at det bare tager såå langt tid, er mega træls og bla bla bla .. Så en god historie ville da være kærkommen 

Jeg blev sat i gang kl. 17 med én pille for jeg var lukket som en østers så begyndte jeg, at bløde nogle minutter til efter.  Kl. 00.45 gik vandet midt under Adams Æbler, 2-3 minutter efter fik jeg hyppige veer og blev indlagt hvor jeg var i 3-4 cm. åben og efterfølgende åbnede jeg mig 8 cm. på 6 timer da jeg 05:30 fik pressetrang og 10:28 var hun ude uden bristninger - så det hele gik meget stærkt oven i man totalt mister tidsfornæmmelsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Mie89

Norit skriver:

Jeg blev sat i gang kl. 17 med én pille for jeg var lukket som en østers så begyndte jeg, at bløde nogle minutter til efter.  Kl. 00.45 gik vandet midt under Adams Æbler, 2-3 minutter efter fik jeg hyppige veer og blev indlagt hvor jeg var i 3-4 cm. åben og efterfølgende åbnede jeg mig 8 cm. på 6 timer da jeg 05:30 fik pressetrang og 10:28 var hun ude uden bristninger - så det hele gik meget stærkt oven i man totalt mister tidsfornæmmelsen 

Ja det lyder da godt nok, som et forholdsvis smertefrit igangsættelsesforløb !  Dejligt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.