38+2 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

Mie89

Eliza skriver:

Tja pas. Jeg er 38+4 så han er ik født endnu

Nåh for søren  Du må også være ved at være godt utålmodig ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Mie89

Katia Juul Skovgaard skriver:

Men okay, jeg var også stor som et hus (uge 36)

Ja det er da også bare en dejlig rund mave du havde ! 

Anmeld

28. marts 2014

Babydrøm

Mie89 skriver:

Glæder mig så meget til at bettemanden gider kigge ud  

Var dog til JM igår, og hun sagde at hun ville være meget overrasket hvis han kom inden termin ! Øv bøv - må væbne mig med tålmodighed ! 

Han er nu skønnet til 3200 gr ! Hvor meget vejede jeres på dette tidspunkt? Og hvor store var de til fødslen? 

I skal da ikke snydes for et billede af min efterhånden kæmpe store vom! Den er bare i vejen hele tiden  

Kom så baby ! 

Flot mave

Anmeld

28. marts 2014

LinLin

Mie89 skriver:

Var dog til JM igår, og hun sagde at hun ville være meget overrasket hvis han kom inden termin ! Øv bøv - må væbne mig med tålmodighed ! 

Han er nu skønnet til 3200 gr ! Hvor meget vejede jeres på dette tidspunkt? Og hvor store var de til fødslen? 

I skal da ikke snydes for et billede af min efterhånden kæmpe store vom! Den er bare i vejen hele tiden  

Kom så baby ! 

Min første vejede 3120 g da han blev født 37+6

Anmeld

29. marts 2014

Mie89

AnnL skriver:

Flot mave

Tusind tak! 

Anmeld

29. marts 2014

Lykke:)

Mie89 skriver:

Kom så baby ! 

Hold nu op en flot mave!

Anmeld

29. marts 2014

Mie89

Lykke:) skriver:

Hold nu op en flot mave!

Hvor er du sød ! 

Tusind tak 

Anmeld

29. marts 2014

Ayasmor

Mie89 skriver:

Tusind tak !  Håber det hjælper 

Ej kan godt leve med at han først kommer til termin, så længe jeg bare ikke skal gå for meget over tiden ! 

Hehe Nej, det er da også frustrerende at gå over tid. I så mange mdr. har man haft den ene dato som et fast holdepunkt. Og pludselig når man så paserer den, så mister man det holdepunkt og aner ikke lige, hvornår, hvor meget, eller hvor lidt Krydser også fingrer for, at du ikke skal gå alt for længe over. Men i sidste ende er det nok baby, der bestemmer, hvornår den vil komme De vigtigste mennesker kommer altid liiige lidt senere end alle andre :p

Anmeld

29. marts 2014

Fine_007

Min søn blev også skønnet til ca 3200 gr i uge 39
Da jeg fødte to uger over tid, vejede han 3532
Havde nærmest forventet det dobbelte

Anmeld

29. marts 2014

Mie89

Ayasmor skriver:

Hehe Nej, det er da også frustrerende at gå over tid. I så mange mdr. har man haft den ene dato som et fast holdepunkt. Og pludselig når man så paserer den, så mister man det holdepunkt og aner ikke lige, hvornår, hvor meget, eller hvor lidt Krydser også fingrer for, at du ikke skal gå alt for længe over. Men i sidste ende er det nok baby, der bestemmer, hvornår den vil komme De vigtigste mennesker kommer altid liiige lidt senere end alle andre :p

Det har du helt ret i  De kommer når de selv vil de skønne små 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.