38+2 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

M&J87

3400 gættede de på 38+1 , og han blev født 41+1 og var 4100 og 55 cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

liten-mamma

Mie89 skriver:

Ja det har da godt nok været et bette nips ! 

Er virkelig spændt på hvor meget vores vejer ved fødslen ! 

Hvis skønnet er nogenlunde præcist, så kommer han vel nok til at veje omkring de 3,5 kg Men hvem ved... Nicoline blev skønnet til 2500-2700 gram og kom ud og vejede kun 2,2 kg 

Anmeld

30. marts 2014

Clisolka

Mie89 skriver:

Tak 

Enten har skønnet hvis været en smule forkert på din første, ellers har hun da godt nok taget fat de sidste uger 

Må jeg spørge hvorfor du blev sat igang med hende ? 

Ja hun var en stor basse! Hun lå 20 % for meget i gennemsnit igennem hele graviditeten - til slut fik jeg svangerskabsdiabetes, så jeg måtte ikke gå over termin 

Med lillebror blev jeg kontrolleret ret strengt pga. min diabetes type 2. Jeg skulle have været sat i gang den dag han selv kom  Han lå primært 10% under gennemsnittet igennem hele graviditeten 

Anmeld

30. marts 2014

Mie89

Norit skriver:

Hvor er du fin 

Ej, hvor pudsigt jeg fik afvide at jeg i hvertfald ikke fik lov til at gå til termin men skulle sættes i gang alligevel og vores pige blev skønnet og scannet til 3100-3200g men kom ud som 3690g og 51 cm lang, så de var helt væk på de punkter 

god fødsel, nyd det

Tusind tak ! 

Hmm sådan kan det jo desværre gå - og i sidste ende er det jo også ligemeget , baby kommer når baby vil ! Det er bare lige nu mens man er i det, at det er træls og svært at bevare tålmodigheden

Håber dog at jeg går i fødsel af mig selv, og slipper for igangsættelse (men går jeg 14 dage over tid er jeg nok fuldstændig ligeglad &nbsp 

Anmeld

30. marts 2014

Mie89

M&J87 skriver:

3400 gættede de på 38+1 , og han blev født 41+1 og var 4100 og 55 cm

Dejlig størrelse baby !  Og skønnet har da nok ikke været helt ved siden af !

Anmeld

30. marts 2014

Mie89

liten-mamma skriver:

Hvis skønnet er nogenlunde præcist, så kommer han vel nok til at veje omkring de 3,5 kg Men hvem ved... Nicoline blev skønnet til 2500-2700 gram og kom ud og vejede kun 2,2 kg 

Nej det er jo netop kun skøn (gæt vil vel i nogle tilfælde være bedre at bruge 

Men allerede nu er han større end både mig og farmand var ved fødslen 

Anmeld

30. marts 2014

M&J87

Mie89 skriver:

Dejlig størrelse baby !  Og skønnet har da nok ikke været helt ved siden af !

Han var lille bitte at se på :-) 

Anmeld

31. marts 2014

liten-mamma

Mie89 skriver:

Nej det er jo netop kun skøn (gæt vil vel i nogle tilfælde være bedre at bruge 

Men allerede nu er han større end både mig og farmand var ved fødslen 

Bliver spændende at se hvor stor han er ved fødsel så, der er jo heldigvis ikke længe til 

Anmeld

31. marts 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Tusind tak ! 

Hmm sådan kan det jo desværre gå - og i sidste ende er det jo også ligemeget , baby kommer når baby vil ! Det er bare lige nu mens man er i det, at det er træls og svært at bevare tålmodigheden

Håber dog at jeg går i fødsel af mig selv, og slipper for igangsættelse (men går jeg 14 dage over tid er jeg nok fuldstændig ligeglad &nbsp 

Ja, det er rigtigt, gad vide om det er trodsalderen allerede?  

Jeg ville også helst føde selv, men syntes laaaangt fra min igangsættelse var så slem som alle havde forsikret mig om - lidt irriterende at man havde gået og frygtet det så meget når det var så enkelt 

Jeg kan godt huske hvor klar man var på at gøre alt 

Anmeld

31. marts 2014

Mie89

Norit skriver:

Ja, det er rigtigt, gad vide om det er trodsalderen allerede?  

Jeg ville også helst føde selv, men syntes laaaangt fra min igangsættelse var så slem som alle havde forsikret mig om - lidt irriterende at man havde gået og frygtet det så meget når det var så enkelt 

Jeg kan godt huske hvor klar man var på at gøre alt 

Hvordan var dit igangsættelsesforløb? 

Jeg synes nemlig også tit man hører at det bare tager såå langt tid, er mega træls og bla bla bla .. Så en god historie ville da være kærkommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.