38+2 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Mie89

Fine_007 skriver:

Min søn blev også skønnet til ca 3200 gr i uge 39
Da jeg fødte to uger over tid, vejede han 3532
Havde nærmest forventet det dobbelte

Det er da ellers en fin fødsels vægt ! 

Men to uger over tid - det må godt nok have været hårdt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Annemette07

Mie89 skriver:

Glæder mig så meget til at bettemanden gider kigge ud  

Var dog til JM igår, og hun sagde at hun ville være meget overrasket hvis han kom inden termin ! Øv bøv - må væbne mig med tålmodighed ! 

Han er nu skønnet til 3200 gr ! Hvor meget vejede jeres på dette tidspunkt? Og hvor store var de til fødslen? 

I skal da ikke snydes for et billede af min efterhånden kæmpe store vom! Den er bare i vejen hele tiden  

Kom så baby ! 

Jeg fødte 39+1 og min søn vejede 3272gram, og fik af vide da jeg var til sidste jordmoderbesøg at han nok ville ligge på de 32-3300 gram når jeg ramte terminsdatoen, så helt ved siden af var min jordemoder ikk og min fødselsjordemoder gættede på det samme interval

Anmeld

29. marts 2014

liten-mamma

Mie89 skriver:

Var dog til JM igår, og hun sagde at hun ville være meget overrasket hvis han kom inden termin ! Øv bøv - må væbne mig med tålmodighed ! 

Han er nu skønnet til 3200 gr ! Hvor meget vejede jeres på dette tidspunkt? Og hvor store var de til fødslen? 

I skal da ikke snydes for et billede af min efterhånden kæmpe store vom! Den er bare i vejen hele tiden  

Kom så baby ! 

Sikke en fin mave du har dig   Nu er det heldigvis ikke længe til! 

Min datter er født 38+3 og vejede 2,2 kg.

Anmeld

29. marts 2014

Lykke:)

Mie89 skriver:

Hvor er du sød ! 

Tusind tak 

Anmeld

29. marts 2014

Clisolka

Mie89 skriver:

Kom så baby ! 

Smuk babyhule! 

Min første blev skønnet til 3200 g på dette tidspunkt - hun blev født 39+5 (igangsættelse) og vejede ved fødslen 4005 g 

Lillebror vejede lidt mindre på dette tidspunkt. Omkring 2800-2900. Han blev født 39+4 og vejede 3375 g ved fødslen 

Anmeld

29. marts 2014

Mie89

liten-mamma skriver:

Sikke en fin mave du har dig   Nu er det heldigvis ikke længe til! 

Min datter er født 38+3 og vejede 2,2 kg.

Tak 

Hun har da også været en bette fis så 

Anmeld

29. marts 2014

Mie89

Babymor1013 skriver:

Smuk babyhule! 

Min første blev skønnet til 3200 g på dette tidspunkt - hun blev født 39+5 (igangsættelse) og vejede ved fødslen 4005 g 

Lillebror vejede lidt mindre på dette tidspunkt. Omkring 2800-2900. Han blev født 39+4 og vejede 3375 g ved fødslen 

Tak 

Enten har skønnet hvis været en smule forkert på din første, ellers har hun da godt nok taget fat de sidste uger 

Må jeg spørge hvorfor du blev sat igang med hende ? 

Anmeld

29. marts 2014

liten-mamma

Mie89 skriver:

Tak 

Hun har da også været en bette fis så 

Ja det var hun og 47 cm "lang" 

Anmeld

29. marts 2014

Mie89

liten-mamma skriver:

Ja det var hun og 47 cm "lang" 

Ja det har da godt nok været et bette nips ! 

Er virkelig spændt på hvor meget vores vejer ved fødslen ! 

Anmeld

29. marts 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Kom så baby ! 

Hvor er du fin 

Ej, hvor pudsigt jeg fik afvide at jeg i hvertfald ikke fik lov til at gå til termin men skulle sættes i gang alligevel og vores pige blev skønnet og scannet til 3100-3200g men kom ud som 3690g og 51 cm lang, så de var helt væk på de punkter 

god fødsel, nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.