38+2 med bettemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.753 visninger
41 svar
37 synes godt om
28. marts 2014

Mie89

Glæder mig så meget til at bettemanden gider kigge ud  

Var dog til JM igår, og hun sagde at hun ville være meget overrasket hvis han kom inden termin ! Øv bøv - må væbne mig med tålmodighed ! 

Han er nu skønnet til 3200 gr ! Hvor meget vejede jeres på dette tidspunkt? Og hvor store var de til fødslen? 

I skal da ikke snydes for et billede af min efterhånden kæmpe store vom! Den er bare i vejen hele tiden  

Kom så baby ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Ayasmor

Sikke en stor og fin mave Jeg kan ikke huske præcis, hvor stor hun blev skønnet til på det tidspunkt. Men jeg endte med at føde min datter 41+2, hvor hun var 3670 g. Krydser fingrer for, at der snart begynder at ske lidt derinde. Indtil da, så gør endelig en hulans masse lækkert for dig selv, eks. fodbad eller lign Kan godt lide detaljen med din kæreste i baggrunden af billedet

Anmeld

28. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

Mie89 skriver:

Var dog til JM igår, og hun sagde at hun ville være meget overrasket hvis han kom inden termin ! Øv bøv - må væbne mig med tålmodighed ! 

Han er nu skønnet til 3200 gr ! Hvor meget vejede jeres på dette tidspunkt? Og hvor store var de til fødslen? 

I skal da ikke snydes for et billede af min efterhånden kæmpe store vom! Den er bare i vejen hele tiden  

Kom så baby ! 

Du er da bare så fin

Da jeg var i uge 37 skød JM baby til 3700gr.. Gloede bare dumt på hende og sagde "seriøst".. Det ville jo blive en kæmpe baby hvis jeg gik tiden ud

Han blev født på terminsdagen og vejede 3512 gr

Anmeld

28. marts 2014

Eliza

38+3 sagde hun bare at lillebror var en fin 3kg's baby

Anmeld

28. marts 2014

Mie89

Ayasmor skriver:

Sikke en stor og fin mave Jeg kan ikke huske præcis, hvor stor hun blev skønnet til på det tidspunkt. Men jeg endte med at føde min datter 41+2, hvor hun var 3670 g. Krydser fingrer for, at der snart begynder at ske lidt derinde. Indtil da, så gør endelig en hulans masse lækkert for dig selv, eks. fodbad eller lign Kan godt lide detaljen med din kæreste i baggrunden af billedet

Tusind tak !  Håber det hjælper 

Ej kan godt leve med at han først kommer til termin, så længe jeg bare ikke skal gå for meget over tiden ! 

Anmeld

28. marts 2014

Mie89

Katia Juul Skovgaard skriver:

Du er da bare så fin

Da jeg var i uge 37 skød JM baby til 3700gr.. Gloede bare dumt på hende og sagde "seriøst".. Det ville jo blive en kæmpe baby hvis jeg gik tiden ud

Han blev født på terminsdagen og vejede 3512 gr

Tusind tak ! 

Haha  De er sku ikke alle lige gode til det der med at skønne, de kære jordemødre 

Anmeld

28. marts 2014

Mie89

Eliza skriver:

38+3 sagde hun bare at lillebror var en fin 3kg's baby

Det er I følge min jordemoder et dejligt gennemsnitsbarn vi venter, og lige i det her tilfælde er det jo bare en god ting 

Hvor meget vejede han til fødslen?

Anmeld

28. marts 2014

M (:

Mie89 skriver:

Kom så baby ! 

Min søn blev født 36+3, og han vejede 2725. 

Han var i uge 35+0 skønnet til 2900 og var om formiddagen 36+3 skannet til 2750. 

Anmeld

28. marts 2014

Eliza

Mie89 skriver:

Det er I følge min jordemoder et dejligt gennemsnitsbarn vi venter, og lige i det her tilfælde er det jo bare en god ting 

Hvor meget vejede han til fødslen?

Tja pas. Jeg er 38+4 så han er ik født endnu

Anmeld

28. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

Mie89 skriver:

Tusind tak ! 

Haha  De er sku ikke alle lige gode til det der med at skønne, de kære jordemødre 

Men okay, jeg var også stor som et hus (uge 36)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.