Puhhh...........sikke en slem situation at stå i. Kender det kun alt for godt, da min ex's nye kæreste, også tog kraftigt over på et tidspunkt. Det endte dog, da jeg for ca. 3 år siden, havde en alvorlig samtale med hende og min ex. Jeg var BENHÅRD, men ikke højrøstet eller noget. Jeg forklarede, at hvis vores samarbejde skulle fortsætte, så skulle hun vide at det var mit og farens barn. Og at evt. uenigheder skulle drøftes af faren og mig...........ikke med hende eller min mand som 3-4 part. Ligeledes fortalte jeg både hende og min drengs skole, at hun ikke måtte få info. om Jonas' skolegang etc. Så måtte faren selv ringe. Jeg prøvede at sidestille hendes børn, med mit...........og at hun jo nok ville blive meget ked og vred, hvis jeg gik ind og blandede mig i den stil.
Faktisk har hun siden da, holdt sig lidt mere på afstand...............jeg får stadig faren i røret, hvor hun sidder i baggrunden og "dirrigere" samtalen.............men har vel lært at leve med det.
Synes det er helt utilstedeligt, at hun har fået børnene til at kalde sig mor..............virker sgu' noget sygt, hvis du spørger mig. Prøv at tale med dine unger om, at det er dig..........og kun dig, der er MOR, men at den anden er fars kæreste, og dermed en PAPMOR............det kunne de jo kalde hende.
Håber at i får et bedre samarbejde snart.
Mette
Anmeld