Hun har overtaget min plads som mor for mine børn http://www

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

Slettet

kiwilouise skriver:

problemet er de kun havde været sammen 14 dage kasper og diana da mine børn kom hjem og sagde at jeg hed louise og hun hed mor. jeg kunne forstå hvis de havde været sammen længere tid. og på det tidspunkt havde hun kun set dem i 4 dage. hun har ingen børn selv så kan ikke se hvor det skulle komme fra. det største problem er ikke at de kalder hende mor men at det er noget hun har manipuleret dem til at sige. min veninde arbejder i zoo og havde set diana og mine børn gå rundt. diana havde sagt højlydt så alle omkring kunne høre hende "kom nu mine børn, kom nu hen til mor"

Hvad med at sige det til hende ligeud? "Jeg vil ikke have at mine børn kalder dig for mor, du er ikke deres mor det er jeg"? Du kan jo sagtens sige det på en pæn men bestemt måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

kiwilouise

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Hvad med at sige det til hende ligeud? "Jeg vil ikke have at mine børn kalder dig for mor, du er ikke deres mor det er jeg"? Du kan jo sagtens sige det på en pæn men bestemt måde

hvis du havde læst hele indlægget så havde du også læst at det har jeg prøvet mange gange og hun er så ligeglad   ifølge hende er det hendes børn når de er hos hende og min ex

Anmeld

9. august 2009

Slettet

kiwilouise skriver:

hvis du havde læst hele indlægget så havde du også læst at det har jeg prøvet mange gange og hun er så ligeglad   ifølge hende er det hendes børn når de er hos hende og min ex

Ej hvor mærkeligt

Anmeld

10. august 2009

kiwilouise

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Ej hvor mærkeligt

hun er ikke helt rask... en herinde fra mener hun lider af borderline så det hele handler om opmærksomhed. er rasende over at det så skal gå udover mine børn

Anmeld

10. august 2009

Slettet

kiwilouise skriver:

hun er ikke helt rask... en herinde fra mener hun lider af borderline så det hele handler om opmærksomhed. er rasende over at det så skal gå udover mine børn

Åh nej dét er en forfærdelig lidelse!  Både for personen selv og omgivelserne   

Anmeld

26. marts 2010

kiwilouise

Jeg har ikke været herinde længe da jeg har kørt en retssag mod børnenes fag. efter denne tur på hospitalet valgte jeg at gå i retten... retssagen er nu slut og jeg må sige at jeg vandt stort   har fået begge børn hjem fast og børnene ser kun faren hveranden week uden dianas tilstedeværelse. Er bare så glad og hele min hverdag er blevet 10 gange nemmere. børnene er faldet til ro og der er næsten ingen problemer med deres far mere....

HAPPY ENDING

Anmeld

26. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

kiwilouise skriver:

Jeg har ikke været herinde længe da jeg har kørt en retssag mod børnenes fag. efter denne tur på hospitalet valgte jeg at gå i retten... retssagen er nu slut og jeg må sige at jeg vandt stort   har fået begge børn hjem fast og børnene ser kun faren hveranden week uden dianas tilstedeværelse. Er bare så glad og hele min hverdag er blevet 10 gange nemmere. børnene er faldet til ro og der er næsten ingen problemer med deres far mere....

HAPPY ENDING

Sådan!!

Jeg kan godt huske at jeg har læst din tråd, ville gerne have sværet men jeg blev sgu så tosset..

Men jeg er glad for og høre at alt er gået godt.

Anmeld

26. marts 2010

Loa

kiwilouise skriver:

HAPPY ENDING

Årh hvor er jeg glad for jeg nåede helt til slutningen i denne tråd!

Fantastisk!

Anmeld

26. marts 2010

Lady Marion <3

kiwilouise skriver:

HAPPY ENDING

Kan kun sige stort tilykke

Anmeld

26. marts 2010

<3

Tillykke!!! Og hold da op en mærkelig mærkelig pige...!!! Er helt i chok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.