Jeg har oplevet noget ligne her for nogle år tilbage, og måtte simpelthen gå rettens vej for at beskytte min søn..
Min eks, har aldrig ville have noget at gøre med vores fælles søn, så her for små 2 år siden fik jeg et brev om at han havde gjort krav på at få den fulde forældre myndighed, med begrundelsen at han var bekymrede for vores søns trivels, jeg eksploderede, i atomer og blev gal og rasende, det var fandeme ikke hans ønske det der, men den sæk at han er gift med og som jeg blev skiftet ud med ( det kan lige oplyses at han var mig utro igennem 3-4 mdr. før at jeg blev sparket ud af mit hjem, til fordelen for en 7 år yngre hjerne lam tøs, som på daværende tidspunkt stadigtvæk boede hjemme og fik lommepenge på trods af hun var under uddannelse) jeg handlede hurtig og fik fat i en advokat, som jeg har brugt tidligere.. Hun kunne åbenbart ikke nøjes med min eks nu ville hun fandeme osse have min søn, sådan leger man ikke med mig! hun røbede så sig selv statsforvaltningen fordi det var da meget klart og tydeligt at min eks rent faktisk ikke var interessede, hun førte hele sagen og han røv kede sig!!
Der var så første stop klods fra statsforvaltningen af, men der stopper legen så ikke.. næ nej jeg får fandeme bagefter en stævningen til også ruller det hele, og nu har jeg så fået på skrift at min eks ikke må opsøge vores fælles barn før at han 21 år gamle, men vores fælles barn må godt opsøge ham når han bliver 18 år!!
Jeg kan kvæle hende, og har vitterlig måtte anstrenge mig når jeg har været i hendes selskab, så jeg kender udemærket godt til dine følelser, alt for godt!!
det kan dog lige oplyses at min søn ikke kender sin far, da jeg har valgt ikke at trække et fiktiv billede ned over hovedet på ham, hans genetisk fars navn og eksitens er bandløst i mit hjem at nævne så længe min søn er i nærheden!!
Også den dag han kommer og opdager at der rent faktisk er en anden far, så har jeg bedt mine veninder/familie/ og kæreste om at bede min søn om at komme til mig,så skal jeg nok fortælle ham det.. ( jeg har beviser nok til at han ikke aldrig ville drømme om at opsøge sin far..)
jeg har lagt øre til alt, og det er ikke små ting jeg har fået høvlet ned over mig.. men har stået med et blik der lyste af raseri, men har smilet stift!!Jeg har tit og oftes haft helt vildt lyst til at klappe min eks kone sådan en så hun ville synge af smerter..