Hun har overtaget min plads som mor for mine børn http://www

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2009

Mikkelmusen

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Det er bare dybt forkasteligt at hun opfører sig sådan, og at din eks gør det samme. Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til, vil blot dele min mening om dem!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

karina1980

kan kun sige en ting og det er børnesagskyndig samtaler via statsamtet

Anmeld

8. august 2009

Kvindemin

En lejemorder eller noget lign.
hold opå jeg håber den ...... læser med her.
Hold op noget svineri, og af den lort af en mand for den sgs skyld.

- stort knus til dig.
PUHA

Anmeld

8. august 2009

Milah

Jeg sidder og bobler af raseri indeni, når jeg læser dit indlæg. Det er bare ikke iorden det hun har gang i, og det samme med din ex at han da for fanden ikke kan få sine små klukker op for hvilken (bib) han er sammen med. Ja undskyld min lidt hårde måde her, men jeg bliver så arrig over det.
Vil også give dig et skulderklap, for din beherskelse ved børnenes tilstedeværelse, ærligt så tror jeg sku jeg havde mistet besindelsen helt oh holdent!

Men det er sku svært at sige, man må vel kunne henvede sig et sted og få evt. nogle råd eller noget hjælp?

Anmeld

9. august 2009

kiwilouise

karina1980 skriver:

kan kun sige en ting og det er børnesagskyndig samtaler via statsamtet

alt kommer til at foregå igennem statsamtet fra nu af. er  simpelthen så træt af deres opførsel. går i retten og søger om at få min søns adresse hjem på min igen så jeg har begge børn hjemme fast. burde næsten vinde den sag håber jeg

Anmeld

9. august 2009

kiwilouise

Chritinap skriver:

En lejemorder eller noget lign.
hold opå jeg håber den ...... læser med her.
Hold op noget svineri, og af den lort af en mand for den sgs skyld.

- stort knus til dig.
PUHA

ja tanken har strejfet mig men måskelige drastisk nok hun har ingen børn selv så tror ikke at hun er herinde, desværre

Anmeld

9. august 2009

kiwilouise

Milah skriver:

Jeg sidder og bobler af raseri indeni, når jeg læser dit indlæg. Det er bare ikke iorden det hun har gang i, og det samme med din ex at han da for fanden ikke kan få sine små klukker op for hvilken (bib) han er sammen med. Ja undskyld min lidt hårde måde her, men jeg bliver så arrig over det.
Vil også give dig et skulderklap, for din beherskelse ved børnenes tilstedeværelse, ærligt så tror jeg sku jeg havde mistet besindelsen helt oh holdent!

Men det er sku svært at sige, man må vel kunne henvede sig et sted og få evt. nogle råd eller noget hjælp?

er glad for at høre at i har samme mening som mig.

jeg har skrevet et brev til rikke i rådgivningen for at høre hendes mening og hvad hendes råd er at jeg kan gøre... så håber snart at jeg får svar

Anmeld

9. august 2009

kiwilouise

MorpåSjælland skriver:

Jeg ville kvæle hende Kvæle hende langsomt imens jeg fortalte hende at jeg var MOREN!!!

Nej spøg til side, føj føj føj. Hvor er hun da også bare en forfærdelig person. Og din x ligeså

jeg har også haft mange gode drømme hvor jeg tæsker hende. er vågnet med et smil på læben

tak for de mange svar

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

kiwilouise skriver:

alt kommer til at foregå igennem statsamtet fra nu af. er  simpelthen så træt af deres opførsel. går i retten og søger om at få min søns adresse hjem på min igen så jeg har begge børn hjemme fast. burde næsten vinde den sag håber jeg

Tror ikke du kan tage hans samvær fordi de kalder hende mor.

Så en anden ting, det jeg får ud af det du skriver er at jeg tror det er din x der får dem til at kalde hende mor og ikke hende. Du skriver at hun siger hun vil over til son  mor og så går han hen til hende og ligger hende der.

Har du snakket med hans nye kæreste om det, bare jer 2 på egen hånd?

Og kan i det hele taget, skænderier eller ej være svært for børn at finde hoved og hale i sådan noget der

Håber i finder ud af det, men tror ik løsningen er at de ik ser deres far hvis det er det du mener med at havde dem fast ved dig

Anmeld

9. august 2009

kiwilouise

suanne85 skriver:

Tror ikke du kan tage hans samvær fordi de kalder hende mor.

Så en anden ting, det jeg får ud af det du skriver er at jeg tror det er din x der får dem til at kalde hende mor og ikke hende. Du skriver at hun siger hun vil over til son  mor og så går han hen til hende og ligger hende der.

Har du snakket med hans nye kæreste om det, bare jer 2 på egen hånd?

Og kan i det hele taget, skænderier eller ej være svært for børn at finde hoved og hale i sådan noget der

Håber i finder ud af det, men tror ik løsningen er at de ik ser deres far hvis det er det du mener med at havde dem fast ved dig

vi har dem en uge hver af gangen. børnene kan ikke finde ud af det og det er mit grundlag for at få børnene hjem. jeg har allerede snakket med en jurist som har set på tidligere samtaler vi har haft i statsamtet og kan ud fra det sige at kasper har kørt grov chikane imod mig ved at bruge børnene.
så har rimelig meget. har heller ikke tænkt mig at børnene ikke skulle se deres far. men han er aldrig til stede alligevel når han har dem fordi hans arbejdstider ligger mærkeligt. så det er hende der står med dem når de er hos ham. jeg mener at hvis begge børn er hos mig så kan han komme og få samvær med dem lige så meget han har lyst til.

og ja den på 2 mandshånd har jeg også prøvet men hun mener stadig at når børnene er hos hende så er det hendes børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.