kiwilouise skriver:
vi har dem en uge hver af gangen. børnene kan ikke finde ud af det og det er mit grundlag for at få børnene hjem. jeg har allerede snakket med en jurist som har set på tidligere samtaler vi har haft i statsamtet og kan ud fra det sige at kasper har kørt grov chikane imod mig ved at bruge børnene.
så har rimelig meget. har heller ikke tænkt mig at børnene ikke skulle se deres far. men han er aldrig til stede alligevel når han har dem fordi hans arbejdstider ligger mærkeligt. så det er hende der står med dem når de er hos ham. jeg mener at hvis begge børn er hos mig så kan han komme og få samvær med dem lige så meget han har lyst til.
og ja den på 2 mandshånd har jeg også prøvet men hun mener stadig at når børnene er hos hende så er det hendes børn.
Oki

sker bare så tit at børn bliver brugt på den måde af den ene el anden forældre er så synd.
Men er mange der ik kan tåle det der en uge af gangen, min mosters mand havde 2 drenge da de mødtes, den ene tog det pænt den anden blev meget syg psykisk pga det.
Jeg går ind for hver anden weekend aftalen eller at man bor tæt sammen og på den måde kan finde en anden løsning.
Men tror du skal se lidt let på det med hans kæreste, for lyder altså mere og mere som om det er din x der er det store problem, er jo perfekt for ham at fåd et med mor på banen ikke.
Er selv bonus mor vil ik acceptere at Franks datter kalder mig mor, kun hvis det er hende selv der gør det, har hun gjort et par gange men el er det Susanne hun kalder mig.
Anmeld