Rundvisning i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

san

I&M skriver:

øhh er det ikke børnehave som starter 2år og 10 mdr?? 

Jeg troede det var vuggestue barnet skulle starte i ved ikke lige hvorfor jeg troede det... men jo så er det jo børnehave du skal finde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Dr. House

Hvis du allerede er utilfreds, lad ikke dit barn starte der. Man vælger ikke vuggestuen eller børnehaven, den vælger en - og man skal som forældre føle sig tryg ellers er det ikke det rette sted. Husk dit barn kan føle hvordan du har det med stedet og vil reagere derefter 

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

san skriver:

Jeg troede det var vuggestue barnet skulle starte i ved ikke lige hvorfor jeg troede det... men jo så er det jo børnehave du skal finde

nej nej du læste rigtigt jeg var ud for at se vuggestue for at han kunne starte efter sommer så er han 2år 2 mdr .. jeg skrev bare at jeg tænkt om jeg skal sende ham til vuggestuen eller jeg venter til han er 2 år og 10 mdr og starte børnehave

Anmeld

25. marts 2014

StudPsyk

I&M skriver:

nej nej du læste rigtigt jeg var ud for at se vuggestue for at han kunne starte efter sommer så er han 2år 2 mdr .. jeg skrev bare at jeg tænkt om jeg skal sende ham til vuggestuen eller jeg venter til han er 2 år og 10 mdr og starte børnehave

Jeg tror det ville være en god idé at han starter i institution før børnehavestart. Jeg tænker det måske kan være temmelig overvældende at gå fra at gå hjemme med mor til det vilde BH-liv. Du kan jo bare give ham korte fridage i VS og evt en ugentlig fridag

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

Janne T. skriver:

Jeg tror det ville være en god idé at han starter i institution før børnehavestart. Jeg tænker det måske kan være temmelig overvældende at gå fra at gå hjemme med mor til det vilde BH-liv. Du kan jo bare give ham korte fridage i VS og evt en ugentlig fridag

ja jeg er bare usikker ..

Anmeld

25. marts 2014

StudPsyk

I&M skriver:

ja jeg er bare usikker ..

Hvad er du usikker på? 

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

Janne T. skriver:

Hvad er du usikker på? 

ved ikke har bare grimme tanke som alle mødre jo også bekymre men jeg skal nok finde en god vuggestue som gøre os tilfreds

Anmeld

25. marts 2014

StudPsyk

I&M skriver:

ved ikke har bare grimme tanke som alle mødre jo også bekymre men jeg skal nok finde en god vuggestue som gøre os tilfreds

Jeg vil virkelig råde dig til at gå efter din mavefornemmelse. Hvis du allerede i dag fik en lidt skidt fornemmelse, så er det ikke der dit barn skal gå. Det har jeg oplevet når jeg har været rundt og besøge institutioner - man kan mærke det, når man er det rette sted  

Anmeld

25. marts 2014

san

I&M skriver:

God ide at lad ham starte nu ikke vente, han har godt af at komme ud blandt andre børn.. så du skal bare finde det rigtige sted...

Anmeld

26. marts 2014

Mama85

Gå efter din mavefornemmelse ang. Valg af inst. Og jeg vil helt klart anbefale at han kommer i inst. FØR bh, så h*n kan lære at omgåes mange børn samtidigt, det vil fremme barnets sociale kompetencer på en måde som h*n ikke kan udvikle som hvis h*n gik hjemme (hermed ikke sagt at de ikke kan udvikle gode sociale kompetencer hvis de gik hjemme) det giver også en en masse stimuli at være blandt andre børn med andre tiltag end hvad man måske selv finder på derhjemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.