Rundvisning i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.402 visninger
41 svar
45 synes godt om
25. marts 2014

M &.I

ja jeg har idag være til rundvisning idag, vi var kun tre personer idag... ja men jeg har altså være utilfreds med hende unge pædagog .. der er så meget hun ikke ved når jeg stiller spørgesmål , og siger hele tiden ved ikke!!  ihhh.  hun spurgt til mit barn hvor gammel han er,jeg sagde han er 21 mdr.. og ved i hvad, hun sagde til mig ej det bliver svært at passe ham fordi han måske afhæningen af forældre!!!!  tror i ikke alle børn gøre det!?? jeg føler ikke tryg der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Carina:-)

I&M skriver:

ja jeg har idag være til rundvisning idag, vi var kun tre personer idag... ja men jeg har altså være utilfreds med hende unge pædagog .. der er så meget hun ikke ved når jeg stiller spørgesmål , og siger hele tiden ved ikke!!  ihhh.  hun spurgt til mit barn hvor gammel han er,jeg sagde han er 21 mdr.. og ved i hvad, hun sagde til mig ej det bliver svært at passe ham fordi han måske afhæningen af forældre!!!!  tror i ikke alle børn gøre det!?? jeg føler ikke tryg der

Afhængig af forældrene? 

Det er alle børn vel ,ligegyldigt hvor gamle de er når de starter?

Jeg har 2 der starter her d 1 -og Villads er fyldt 2 her i lørdags-og W er 1 år og 10 mdr.

Og begge pædagoger synes det er superlækkert,for så forstår de meget og det er nemmere at forklare man kommer igen.

Så det ville jeg ikke tænke på

Forvent dit barn self. reagerer og der vil også være gråd ,men det er helt normalt.

Det er "værre" at du ikke er tryg-og det skal du reagere på og snakke med dem om .

For du skal jo som forældre også være tryg der hvor du skal aflevere dit barn . 

Anmeld

25. marts 2014

modesty

I&M skriver:

Jeg tror at du skal gøre op med dig selv om din utryghed drejer sig om den specifikke vuggestue eller selve idéen om at dit barn skal i vuggestue.

Du kan ikke regne med at alt alle pædagoger altid siger passer lige præcis ind i dit verdensbillede. De er også bare mennesker.

Dit barn går ikke i stykker fordi h*n omgås andre voksne end dig - voksne der måske har lidt andre måder at gøre tingene på, og lidt andre verdenssyn.

Men tag rundt og se nogle forskellige steder og dan dig et indtryk. Og vælg det sted du synes virker bedst.

Anmeld

25. marts 2014

san

I&M skriver:

Lyder ikke specielt rart... Var det en studerende der viste dig rundt? Eller var hun helt grøn i sin fag som pædagog? Det er i hvert fald ikke sådan en rundvisning skal forgå, her skal forældrene føle sig tryk og godt informeret om vuggestuen og hvordan det hele forgår...

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

Lyder ikke specielt rart... Var det en studerende der viste dig rundt? Eller var hun helt grøn i sin fag som pædagog? Det er i hvert fald ikke sådan en rundvisning skal forgå, her skal forældrene føle sig tryk og godt informeret om vuggestuen og hvordan det hele forgår...

jeg ved ikke om hun er studerende eller pædagog hun ser ud som 27 der op.. det er meget flot vuggestue men hun mente at det er svært at passe et barn fordi det første gang han skal i vuggestue .. han er 21 mdr og han er sååå glad for børn kan lide nyt mennesker han er modig .. jeg blev jo også ked af det hun kan ikke sige sådan til mig.. 

Anmeld

25. marts 2014

san

I&M skriver:

jeg ved ikke om hun er studerende eller pædagog hun ser ud som 27 der op.. det er meget flot vuggestue men hun mente at det er svært at passe et barn fordi det første gang han skal i vuggestue .. han er 21 mdr og han er sååå glad for børn kan lide nyt mennesker han er modig .. jeg blev jo også ked af det hun kan ikke sige sådan til mig.. 

Om det er svært eller ej, så er det jo ikke noget man skal stå og sige det til forældrene.. Det ved man jo først når barnet er startet, og ingen børn er ens..

kan godt være du siger dit barn er nemt osv og glad for andre mennesker/børn, og det er da også dejligt, men det kan man ikke altid regne med når barnet skal starte et nyt sted med nye voksne og børn, og mor og far er der ikke.. For selvf kommer der en rektion fra barnet og det er også helt normalt ...

Håber på det bedste for dig og dit barn med opstarten i vs, og hvis du stadig ikke er tryk og føler du ikke har fået svar på dine spørgsmål, er du jo altid velkommen til at gå til lederen..

Anmeld

25. marts 2014

Mortil223

tror du ikke bare hun mener at opstart tit er svære jo ældre de er, og dit barn er et forholdsvis stort barn til først at starte nu?

Er det fordi du selv er nervøs for han skal starte? for det lyder lidt til du tager det meget personligt (du bliver ked af det).

Er det kun den ene pædagog du er kommet skævt ind på? hvad syntes du ellers om vuggestuen?

27 er altså ikke så ungt igen i min søns vg har de studerene på 18-19 år og det helt perfekt, de har massere energi og gåpåmod, ungerne elsker at lege med dem.,

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

san skriver:

Om det er svært eller ej, så er det jo ikke noget man skal stå og sige det til forældrene.. Det ved man jo først når barnet er startet, og ingen børn er ens..

kan godt være du siger dit barn er nemt osv og glad for andre mennesker/børn, og det er da også dejligt, men det kan man ikke altid regne med når barnet skal starte et nyt sted med nye voksne og børn, og mor og far er der ikke.. For selvf kommer der en rektion fra barnet og det er også helt normalt ...

Håber på det bedste for dig og dit barn med opstarten i vs, og hvis du stadig ikke er tryk og føler du ikke har fået svar på dine spørgsmål, er du jo altid velkommen til at gå til lederen..

ja det rigtigt man ved aldrig med mit barn  

jeg har gået og overveje om han skal i vuggestue efter sommer eller børnehave.. så jeg må bare lede videre.....

Anmeld

25. marts 2014

san

I&M skriver:

ja det rigtigt man ved aldrig med mit barn  

jeg har gået og overveje om han skal i vuggestue efter sommer eller børnehave.. så jeg må bare lede videre.....

Vuggestue eller børnehave? du mener vel vuggestue eller dagplejer

Anmeld

25. marts 2014

M &.I

san skriver:

Vuggestue eller børnehave? du mener vel vuggestue eller dagplejer

øhh er det ikke børnehave som starter 2år og 10 mdr?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.