nielsen80 skriver:
Jeg er simpelthen nødt til at spørge dig(har nemlig læst med på sidenlinjen flere gange vedr de her debatter
).
Jeg er ikke selvstændig, men har fleksibel arbejdstid - og jeg prøver virkelig at give min datter så korte dage som muligt, men det gør så, jeg arbejder til kl 12-1 stykker hver aften.....det lyder som om, du gør det samme...... Hvordan holder du til det? Min datter er kun 1,5 år, og jeg føler jeg er ved at smuldre fuldstændig pga manglende søvn og ikke mindst tid til at genoplade batterierne. Hvad er din hemmelighed
?
Til ts jeg vil mene en kort dag er under 30timer. Nu skriver du selv dp/vuggestue, så går udfra det er et barn der stadig sover til middag? I så fald, ville jeg planlægge at hente lige efter luren, også måske give en ekstra fridag en gang imellem.
Jeg arbejder omkring 2 timer her om dagen.
(Når de sover)
Og så igen fra kl 19 hvor manden tager over -Til omkring 00-01 alt efter hvor meget jeg er bagud.
Så sover jeg til omkring 07 så det er en 6 timer ca og det har jeg sådan set vænnet mig til.
Men ja i weekenderne sover jeg tit samtidig med ungerne på sofaen -
Og kan da også mærke jeg glæder mig til de skal i vuggestue for så kan jeg arbejde fra 08-(Manden gør ungerne klar og afleverer 09  
Og så henter jeg kl 15 .
Og det vil give mig fri om aften så jeg kan komme ordentligt i tid i seng.
Her i huset er vi så også mange,og jeg har besluttet mig for at hyre rengøringsdame der kommer hver dag ,støvsuger og vasker alle gulve og tager køkken og bad.
For jeg flytter fast ud på kontoret fra 1 april når de starter og så kan hun bare tage det hele imens jeg er væk 
Det frigører også tid og overskud og ja en mere glad mor -Og det gavner jo alle....
Men pas på dig selv.
Det kan ikke hjælpe at du knækker-så er det altså bedre at hun er der lidt længere....Det er ikke fedt at være hjemme med mor,hvis mor er så træt at hun ikke kan lege /være nærværende . Og det er sgu heller ikke godt for helbredet 
Og jeg har i en lang periode arbejdet helt vildt ma-torsdag og så holdt fri hver fredag- For når ungerne er afsted tror jeg ikke en time mere hver dag vælter læsset,ikke når man så kan se en gulerod i form af en fridag.