Fuck hvor er jeg træt af jer og amme debatter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

ønskebørn74

JulieWH skriver:

Fuck hvor er jeg træt af flaske mødre og den martyr mentalitet  

Helt ærligt, hold nu. Hvis I har det godt med jeres valg, så lad være med at tage det personligt.

MM er bedre end MME, det er et faktum, men MME er en fin erstatning. 

Hilsen en, som har givet flaske til den første og ammer nummer 2. 

Er nu ikke martyr.. Lig lige mærke til at jeg ikke skriver om mig selv og hvordan mit forløb var..

For det rager fandeme ikke andre.. Har du set tråden jeg hentyder til.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Nadia&Daniel

JulieWH skriver:

Fuck hvor er jeg træt af flaske mødre og den martyr mentalitet  

Helt ærligt, hold nu. Hvis I har det godt med jeres valg, så lad være med at tage det personligt.

MM er bedre end MME, det er et faktum, men MME er en fin erstatning. 

Hilsen en, som har givet flaske til den første og ammer nummer 2. 

Så burde dem der ammer også stoppe Deres "angreb" ikke?? vi er vel alle lige

Anmeld

22. marts 2014

Lykke:)

ønskebørn74 skriver:

Så skriver en om hvilket mærke modermælks erstatning der er bedst.. Og lige så snart amning er fra valgt.. Så er halvdelen af indlæggene om hvor godt modermælk er og at det er her der burde sættes ind..

Jeg brækker mig over jer.. Så fat dog at moderskabet ikke sider i de fucking dutter.. I er ikke bedre mødre end os der ikke ammer.. Bland jer dog uden om.. Hvad fanden bilder i jer ind.. Det var sgu da ikke det der bliver spurgt om..

Ja surt indlæg, men føj jeg er træt af det selvhævdende selvvfremhævene pis.. Uffff altså.. 

SÅ ENIG!

Anmeld

22. marts 2014

RosSofi

Folk skal da gøre, hvad der er rigtigt for dem og deres familie og så bare prøve at lade være med at tænke på hvad andre mener om det. Uanset om man er fortaler for amning eller flaske, er det da forkert at presse sine egne holdninger ned over andre.

Anmeld

22. marts 2014

RosSofi

Ammede personligt min dreng i 2 år. Det var utrolig godt for ham og til tider også hyggeligt, men til tider enormt hårdt og tidskrævende for mig. Han blev ikke passet af andre før han var halvandet år og ville da gerne have haft mere fritid. Så skulle der nogensinde komme en nummer to, så bliver det et flaskebarn. Bare fordi mor også skal være her.

Så tænker bestemt ikke den ene løsning som bedre end den anden.

Anmeld

22. marts 2014

anynom

ønskebørn74 skriver:

Er nu ikke martyr.. Lig lige mærke til at jeg ikke skriver om mig selv og hvordan mit forløb var..

For det rager fandeme ikke andre.. Har du set tråden jeg hentyder til.. 

Ja?

Anmeld

22. marts 2014

Lykke:)

Åååh Gud. Har lige læst det andet indlæg!

Hvor er vi dog forfærdelige mennesker, når vi tilbyder vores barn en flaske, når patten bare ikke er god nok!

Hilsen en mor der med RIGTIG god samvittighed giver sit barn en flaske i ny og næ!

Anmeld

22. marts 2014

anynom

Nadia&Daniel skriver:

Så burde dem der ammer også stoppe Deres "angreb" ikke?? vi er vel alle lige

Bestemt, men er det ikke en lidt barnlig tilgang? "Hvis de gør, så gør vi også?" Ofte bliver tingene taget lidt mere nært når det drejer sig om er flaskebarn. 

Anmeld

22. marts 2014

charlottekri

Rolig musse, var lige et øjeblik bange for at du ville springe ud af skærmen og æde mig
Men jeg er da til dels enig med dig, at man ammer, gør ikke en til en bedre mor på nogen måde, men faktum er at mm indeholder en masse antistoffer som mine ikke gør... Men intet ondt sagt om flaskemødre! Folk gør præcis det der er bedst for deres familie, og sådan skal det også være

Anmeld

22. marts 2014

lille-fisen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.