Vinke farvel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Anitta Kristiansen

Chili skriver:

Ja præcis. De skal jo nok lære det
Tilgengæld har ham været hurtig til andre ting, og de kan jo efter sigende kun udvikle en ting af gangen

Nemlig, er det samme her, så jeg vil bare sige de skal tage det med ro, for dit barn er jo glad og tilfreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Chili

LevisMor skriver:

Nej det er da ikke et problem  I får jo givet kys og kram og sagt Hej Hej og så behøver i da heller ikke vinke".. 

Tak for svar og det synes vi heller ikke..

Anmeld

23. marts 2014

Chili

Pcokate skriver:

Tak og det var så lidt  

jeg tænker også at hun ser helt skævt på noget der bare fungere Nogle gange analysere de for meget

Ja.. Nogle gange tænker de lidt for meget over hvad bøgerne siger, i stedet for at kigge på børnene..

Anmeld

23. marts 2014

Chili

Anitta Kristiansen skriver:

Nemlig, er det samme her, så jeg vil bare sige de skal tage det med ro, for dit barn er jo glad og tilfreds.

Ja hvis hun begynder at sige noget igen, siger vi i hvert fald noget tilbage, i stedet for at virke "bekymret".

Anmeld

23. marts 2014

Anitta Kristiansen

Chili skriver:

Ja hvis hun begynder at sige noget igen, siger vi i hvert fald noget tilbage, i stedet for at virke "bekymret".

Det synes jeg lyder som en god idé.

Anmeld

28. marts 2014

Ønskebarnet12

Chili skriver:

Hej de damer
Jeg skriver da jeg har en søn på snart 17 mdr. Han er en glad, udadvendt og meget aktiv.
Han går i vs og har altid været rigtig glad for det, ingen problemer eller ked eller noget
Men, han har aldrig rigtig gidet vinke farvel til os, da han bare har så travlt med at lege og holde øje med alt det andet. En af pædagogerne på stuen er nu begyndt at kommentere dette, som et problem, i og med hun mener han tager et valg om ikke at sige farvel til os.. Vi får øjenkontakt med ham og fortæller ham vi går og giver møs.

Tror i der er noget i det, som pædagogen mener? Eller er det helt normalt?
Som sagt, bliver han aldrig ked når vi går.
God aften

Ej, det skal du da slet ikke bekymre dig om.. Min søn er 16 mdr. og han har ikke en eneste gang vinket farvel til os, men han ved jo godt vi går.. for her er knægten skam ikke særlig glad nogle af dagene, når jeg aflevere ham hos de andre pædagoger og ikke hans egen. (hans egen pædagoger kommer en time efter jeg har afleveret ham) men han har aldrig vinket til mig fra vuggestuen, men her hjemme, når enten mig eller far skal ud, så siger han "hejhej" og vinker.

Så op med humøret, det noget vrøvl og sige

Anmeld

28. marts 2014

Ønskebarnet12

Ønskebarnet12 skriver:

Ej, det skal du da slet ikke bekymre dig om.. Min søn er 16 mdr. og han har ikke en eneste gang vinket farvel til os, men han ved jo godt vi går.. for her er knægten skam ikke særlig glad nogle af dagene, når jeg aflevere ham hos de andre pædagoger og ikke hans egen. (hans egen pædagoger kommer en time efter jeg har afleveret ham) men han har aldrig vinket til mig fra vuggestuen, men her hjemme, når enten mig eller far skal ud, så siger han "hejhej" og vinker.

Så op med humøret, det noget vrøvl og sige

17 mdr mente j

Anmeld

28. marts 2014

Annette A

Ingen af vores to første børn har vinket i den alder og længere frem.

Vores mellemste er nu 2 1/2 år og vinker aldrig og undgår helst øjenkontakt men kan sagtens vinke til pædagogerne og til mormor, men det tænker vi ikke noget om. Pædagogerne har heller aldrig nævnt det. Han er meget genert men er meget glad for sin vuggestue og trives fint, ligesom du beskriver med jeres dreng.

Det er jo bare de forskelle der er på børn og medmindre der ikke er noget der tyder på noget der kunne vække bekymring, hvilket du jo beskriver der ikke er og at han jo bare er travlt optaget, så vil jeg på ingen måder gå og bekymre mig om det i jeres tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.