Blev paf i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

TNBC

Abemor skriver:

Åh Gud ordkløveri  Jeg havde sagt noget til ham !!! 

Fair nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Sorry men jeg kan godt blive træt af at man sætter en debat i gang og når man så ikke har flere argumenter så lukker man den bare. Så lad være med at åbne debatten. 

Jeg havde svaret og så er den ikke længere. Der er intet negativt om man ikke er enige, og det vi var uenige om var noget andet end det selve start indlægget handlede om

Anmeld

21. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg skulle i dag aflevere min søn, som er startet for et par mdr siden. Det har været en hård opstart da han er særligt sensitiv

Da vi går ind mod stuen, går vi forbi nogle drenge som leger, og i det vi går forbi, siger den ene. Ham der gider vi ikke lege med vel! Mit hormonelle moderhjerte blev både ked af det, virkelig paf og sur, og fik lyst til på pæn vis at fortælle den her dreng, hvor ked af det man kan blive af at gå sådan noget at vide, nåede dog ikke at reagere før han havde skubbet en af de andre drenge så han slog sig

Er meget i tvivl om det havde været ok at sige noget, synes bestemt ikke den slags er ok, uanset hvem der siger det, og ser det som mobning

Selvfølgelig er det da ok at sige noget til ham, behøver jo ikke at skælde ud. Du er den voksne og er der ikke en pædagog eller forældre i nærheden så synes jeg egentlig man har pligt til at reagere ligeså meget for hans skyld som for din søns

Anmeld

21. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg havde svaret og så er den ikke længere. Der er intet negativt om man ikke er enige, og det vi var uenige om var noget andet end det selve start indlægget handlede om

Det synes jeg nu ikke. Og du svarede netop ikke. 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Det synes jeg nu ikke. Og du svarede netop ikke. 

Det er så din mening, jeg svarede helt i starten, og kan ikke se jeg er forpligtet til at svare på noget som ikke har noget med start indlægget at gøre, mit indlæg handlede om man kunne tillade sig at sige noget, og ikke diskutere omkring hvad man siger til barnet eller hvorfor og hvad det gør. Jeg startede med at svare, og vi var ikke enige og ville ikke ud i en detaljeret diskusition om hvorfor

Anmeld

21. marts 2014

EAF

lineog4 skriver:

Hvis du spørger om du skal sige noget til pædagoger, så nej som de andre skriver så i morgen kan de være bedste venner og børn afprøver de sætninger for at se reaktion og fordi det er sjovt. 

Men spørger du om du må sige noge taler til drengen, så ja selvfølgelig. På en ordentlig måde. Jeg har altid sagt noget og kan også finde på det til vildt fremmede børn. Står vi bare og kigger på "forkert" opførsel så billiger vi i deres øjne også den opførsel. Jeg havde da bare lige sagt: av det tror jeg min dreng blev rigtig ked af at høre..

Er enig med dig! Både min mand og jeg siger noget, og syntes det er helt på sin plads. Det har jo ikke noget med at overfuse barnet, men som eksempelvis benævne det som du skriver her. Syntes den sætning er meget værdifuld i sig selv.  

Anmeld

21. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er så din mening, jeg svarede helt i starten, og kan ikke se jeg er forpligtet til at svare på noget som ikke har noget med start indlægget at gøre, mit indlæg handlede om man kunne tillade sig at sige noget, og ikke diskutere omkring hvad man siger til barnet eller hvorfor og hvad det gør. Jeg startede med at svare, og vi var ikke enige og ville ikke ud i en detaljeret diskusition om hvorfor

Jamen der er forskel på hvad man kan tillade sig at sige, så synes nu ikke det er noget andet end startindlægget. 

Nej du er ikke forpligtet til at svare, men derfor synes jeg stadig det er dårlig stil ikke at svare og virker mest af alt som om man er løbet tør for argumenter. 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

Jamen der er forskel på hvad man kan tillade sig at sige, så synes nu ikke det er noget andet end startindlægget. 

Nej du er ikke forpligtet til at svare, men derfor synes jeg stadig det er dårlig stil ikke at svare og virker mest af alt som om man er løbet tør for argumenter. 

Og går du tilbage så startede jeg faktisk også med at svare og da vi ikke var enige skrev jeg bare at vi ikke var enige, og nej kan ikke se at det ikke er ok ikke at ville køre den længere ud. Vi var uenige og så var den ikke længere. Og ingen grund til st køre tingene længere ud, for det skaber ofte dårlig stemning i en debat.

Anmeld

22. marts 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Prøv at læse jeres "samtale" igen. Lige gyldigt hvordan man vender eller drejer det, så svarer du faktisk ikke på hendes spørgsmål ...

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Prøv at læse jeres "samtale" igen. Lige gyldigt hvordan man vender eller drejer det, så svarer du faktisk ikke på hendes spørgsmål ...

Jeg svarede og så må i synes hvad i ville, tror bare den lukker her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.