At føde store børn, opsyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

lineog4

Anitta Kristiansen skriver:

ja nemlig. men hade ikke regnet med at skulle have sådan en 'kæmpe' i maven når jeg så så lille ud. men ja man skal passe på med at købe for småt tøj. brugte også kun 56 i 2 uger også alt andet i kort tid der efter.

Lian og Dina var begge i str 80 da de var 6 mnd så ja størrelserne røg hurtig ud af skabet igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Anitta Kristiansen

lineog4 skriver:

Lian og Dina var begge i str 80 da de var 6 mnd så ja størrelserne røg hurtig ud af skabet igen

det er også tidligt. jeg kan ikke huske det her, men husker jeg skulle købe tøj hele tiden for ellers havde han intet at få på. nu er han heldigvis så gammel at han får så meget til julgave og fødselsdags gave at jeg ikke skal købe hver måned.

Anmeld

23. marts 2014

-Sigrid-

det var også vidunderligt at sove på maven så længe, for kan ikke sove rigtigt anderledes. så er virkelig hårdt denne gang, når man ikke sover lige så godt.
Det er hellere ikke let med de 'problemer' så tidligt, men sådan er det jo for det meste anden gang.

Ja, det var meget nemmere første gang, især fordi der nu er en anden lille bandit 

Anmeld

23. marts 2014

Anitta Kristiansen

-Sigrid- skriver:

Ja, det var meget nemmere første gang, især fordi der nu er en anden lille bandit 

Nemlig, er ikke så let at sove når man bare lige har brug for det

Anmeld

23. marts 2014

-Sigrid-

Nemlig, er ikke så let at sove når man bare lige har brug for det

Præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.