At føde store børn, opsyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

-Sigrid-

Anitta Kristiansen skriver:

Så lidt og Ja det var han, de var også chokeret over han var så stor. var jeg også selv

Da hun kom ud gættede jm også på min datter var 4 kg... Ikke 4,5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

-Sigrid-

2babygirls skriver:

Som regel... 1 barn var 4200, 2 barn var ca 3900 og 3 barn var ca 3400, så her blev vægten mindre selvom hun gik 14 dage over tid alle gange.

Ja okay, men 14 dage over og 4200 g er jo heller ikke kæmpe, men jeg er sikker på at hun fik nogle lækre unger uanset vægt 

(Hos mig er 4+ standart, alt mindre er "miniature" &nbsp

Anmeld

20. marts 2014

Anitta Kristiansen

-Sigrid- skriver:

Da hun kom ud gættede jm også på min datter var 4 kg... Ikke 4,5 kg

Er da tættere end her. der gættede hun 3,4 kg hun blev meget chokeret, da maven var væk som han kom ud. denne gang er det mig som er stor og ikke bette pigen i maven

Anmeld

20. marts 2014

lineog4

Er da tættere end her. der gættede hun 3,4 kg hun blev meget chokeret, da maven var væk som han kom ud. denne gang er det mig som er stor og ikke bette pigen i maven

Jeg har også haft overraskede jordemoder der gættede næsten et kilo ved siden af de 3 sidste gange...

Anmeld

20. marts 2014

-Sigrid-

Haha 

Så du føler dig som en hval på land, eller hvordan 

Anmeld

20. marts 2014

Anitta Kristiansen

lineog4 skriver:

Jeg har også haft overraskede jordemoder der gættede næsten et kilo ved siden af de 3 sidste gange...

Tror hellere ikke det altid er let at gætte. Hun kunne jo ikke regne ud at han vil være de ca 6 cm længere end normalen, så skal vægten jo også gerne stige

Anmeld

20. marts 2014

Anitta Kristiansen

-Sigrid- skriver:

Haha 

Så du føler dig som en hval på land, eller hvordan 

Ja! Alle siger du bliver da også større for hver gang. Jeg har næsten samme størrelse som lige før jeg gik i fødsel, og der er stadig 3,5 måneder igen. bliver så fed jeg ikke kan komme gennem døren. (ironi kan forekomme)

Anmeld

20. marts 2014

-Sigrid-

Ja! Alle siger du bliver da også større for hver gang. Jeg har næsten samme størrelse som lige før jeg gik i fødsel, og der er stadig 3,5 måneder igen. bliver så fed jeg ikke kan komme gennem døren. (ironi kan forekomme)

Det skal den jo
Det er skønt ikke, alle de jokes om hvor fed man er 

Jeg væltede ting ned med min mave de sidste tre måneder, og kunne ikke sidde ved et bord og spise - jeg kunne ikke nå ind til det 

Anmeld

20. marts 2014

Anitta Kristiansen

-Sigrid- skriver:

Det skal den jo
Det er skønt ikke, alle de jokes om hvor fed man er 

Jeg væltede ting ned med min mave de sidste tre måneder, og kunne ikke sidde ved et bord og spise - jeg kunne ikke nå ind til det 

Jeg ved det de siger det bare på en måde som at jeg er helt vild fed. men Ja var jo hellere ikke så stir sidst, så er noget af en forandring. jeg lå på maven og sov til en til to uger før fødsel. Her var brysterne endda større. jeg er ved at få problemer nu, så er ikke kun fordi jeg er gravid, er blevet tykkere.

Anmeld

20. marts 2014

-Sigrid-

Jeg ved det de siger det bare på en måde som at jeg er helt vild fed. men Ja var jo hellere ikke så stir sidst, så er noget af en forandring. jeg lå på maven og sov til en til to uger før fødsel. Her var brysterne endda større. jeg er ved at få problemer nu, så er ikke kun fordi jeg er gravid, er blevet tykkere.

Det lyder lækkert at kunne sove på maven så længe 

Uh, jeg ville gerne melde mig ind i en klub med det "problem", selvom jeg kun er 18 uger henne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.