Lenats31 skriver:
First Class? Eller maxi Cosi Opal? de går til 13 kg bagudvendt og 18 kg fremad. men den kan du ikke sammenligne med med de andre.
beklager hvis de ikke er de rigtige stole, men du har jo kun angivet at den går til 13 kg bagudvendt men går til 18 kg.samt at en lille bebs på din søns alder ikke vil kunne sidde i den til 13 kg.
Også, med mindre barnet rammer vægtgrænsen inden så ville jeg lade barnet selv sige fra hvornår det ikke længere er behageligt. det lyder barskt, men det er meget tit forældrene der har et problem med at se ungerne sidde med benene krydsede (som de vil i First Class ihvert fald). det er ikke ungerne med mindre de selv giver udtryk for det.
Den lille stol er maxi crosi den kan en lille baby sagtens sidde i
men ikke trådstartes barn, han er vist for stor 
Nej du har misforstået mig
vores den store til 18 kilo er en rømer, den er forudvent og kan ikke vendes bagud, men den kan en baby på 6 mdr. slet ikke sidde i, den er helt oprejst og der er for lidt stødte til sådan en lille en 
Forstår egentlig ikke rigtig den her debat? Min søn er jo meget større end trådstartes og sidder i en godkendt stol
han sad mast i maxi crosi og fik ondt i benene og det skal han ikke, det skal jo være rart at kører bil for de små, så han sidder i førnævnte rømer, men hvis den var bagudvendt ville han lige kunne være der nu med bøjede ben, men bestemt ikke til han er 3-4 år, det ville simpelthen gøre ondt på ham
jeg er da ligeglad om han sidder med benene krydsede, en fod i munden eller andet, men jeg vil absolut ikke have han ikke kan strække benene, at de er tvunget bøjet hele tiden.
Anmeld