hvis jeg vendte den vi har nu til at være bagudvendt kan han ikke strække benene, og den er til 18 kilo så vidt jeg husker, men det kan en lille bebs på ts alder, slet ikke sidde i.
det ville gå 6 mdrs tid endnu, men bestemt ikke til 4 års aldren 
Og den bagudvendte passer han i kilo men slet ikke i længden (går op til 13 kilo) og der ville han virkelig skulle krølle benene sammen og det vil jeg ikke byde ham.
First Class? Eller maxi Cosi Opal? de går til 13 kg bagudvendt og 18 kg fremad. men den kan du ikke sammenligne med med de andre.
beklager hvis de ikke er de rigtige stole, men du har jo kun angivet at den går til 13 kg bagudvendt men går til 18 kg.samt at en lille bebs på din søns alder ikke vil kunne sidde i den til 13 kg.
Også, med mindre barnet rammer vægtgrænsen inden så ville jeg lade barnet selv sige fra hvornår det ikke længere er behageligt. det lyder barskt, men det er meget tit forældrene der har et problem med at se ungerne sidde med benene krydsede (som de vil i First Class ihvert fald). det er ikke ungerne med mindre de selv giver udtryk for det.
Anmeld