Mor11 skriver:
Jeg tror ikke nødvendigvis det at være mor gør at man reflekterer mere over det. Uden at det overhovedet handler om ts, som jeg jo ikke kender, kan jeg da berette om min gamle skoleveninde der har et barn og havde en rigtig lortekæreste som hun godt vidste ikke var holdbar for hende og barnet, men alligevel ønskede hun at lave et barn "på" ham fordi hun synes det ville passe godt ift hendes barns alder! Gudskelov gik de fra hinanden inden hun nåede at blive gravid! Men ja, just sayin'. 
Ts må naturligvis gøre præcis som hun vil, og lykke til fra mig! Jeg undre mig bare, da det i min verden er en løsning man tager netop fordi man ikk længere tror på mr. Right eller måske slet ikk ønsker én, og det synes JEG bare er über tidligt at beslutte og gad vide hvorfor det ville passe dårligere om 5år fx? Tænker ts' alder + at hun har et barn, efterlader jo ikke vildt mange år til at have haft dette brændende ønske i (alt afhængig af barnets alder selfølgelig, but still) 
Ja nu er det jo ikke til at sige, når vi ikke kender TS, men kan da godt se, at der er to sider af det med allerede at have et barn. For jeg tænker jo på det med, at så må man vide, hvad det indebærer at blive mor for anden gang. Men kan da godt følge, at ønsket må være begrænset desperat, hvis man allerede har et barn (Altså i forhold til, hvis man nu ikke havde og frygtede at man aldrig ville blive mor).
Men jeg ved jo ikke, hvordan TS ser på det, men kan det ikke have noget at gøre med aldersforskellen mellem de to børn. Ved fra en af mine veninder (enlig mor til en datter på 4 år) at hun for eksempel ikke vil have børn senere end om tre år, da hun ikke har lyst til for stor aldersforskel.
Men ja igen er det jo forskelligt, som du skriver, der er flere, der bliver mødre i starten af 20erne og slet ikk e savner at feste og prøve forskellige kærester. Men har også en dame i min familie, der fik børn i en alder af 39 og 41, blev skilt et par år efter og stadig fester, skifter kærester osv. Så det er nok individuelt.