Så tog jeg min beslutning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.154 visninger
105 svar
234 synes godt om
17. marts 2014

jannilaursen

'Har i dag ringet til læge for at få en henvisning.
og ringet til ferselitets klinik og fået en tid.
Så nu begynder Projekt baby rigtig ..

Havde aldrig troet at jeg i en alder af snart 23 ville ønske mig så meget et doner barn.. <3

men nu er det nu..

er der andre herinde der har fået doner børn.? kunne godt tænke mig at snakke med nogen der har været eller skal igennem det samme som jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

'Har i dag ringet til læge for at få en henvisning.
og ringet til ferselitets klinik og fået en tid.
Så nu begynder Projekt baby rigtig ..

Havde aldrig troet at jeg i en alder af snart 23 ville ønske mig så meget et doner barn.. <3

men nu er det nu..

er der andre herinde der har fået doner børn.? kunne godt tænke mig at snakke med nogen der har været eller skal igennem det samme som jeg

Flot at du har taget beslutningen, og gjort noget ved din drøm.

Er dit første barn, sket på den naturlige måde hvis jeg må spørge?

Går selv med tanken, og har gjort det i et stykke tid at jeg gerne vil have et barn (muligvis donor barn)mere, så min søn (kom til på den naturlige måde) får en bror eller søster..

Anmeld

17. marts 2014

Marts<3

Jeg må simpelthen bryde den... Vil du i en alder af 23 have et donorbarn??

Anmeld

17. marts 2014

dorthemus

Jeg må indrømme, at til trods for at jeg selv har et donorbarn, så synes jeg du er lige ung nok. Jeg anderkender, at ønsket om et barn kan være tårnhøjt, men jeg ville give det en chance at finde en mand at skabe familie med først.
Det er hårdt arbejde at opfostre et barn selv...ja dét er sgu hårdt selvom man er to Jeg gav mig selv fire år at finde en mand at få børn med før jeg opgav og lavede en familie med mig selv og fik så min datter seks dage før jeg fyldte 39 år. Og selvom jeg aldrig har fortrudt min beslutning, så vil det altid være en lille sorg, at min datter vokser op uden en far.

Anmeld

18. marts 2014

Kamulla

Altså.. Jeg går selv og leger med tanken om et donor barn.. Jeg fylder 26 om 2mdr, har en søn på 6 og har været single i 7 år... Jeg har sat en deadline der hedder 30år... Har jeg ikke kæreste der eller udsigter til flere børn der, vælger jeg donor vejen

Anmeld

18. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kamulla skriver:

Altså.. Jeg går selv og leger med tanken om et donor barn.. Jeg fylder 26 om 2mdr, har en søn på 6 og har været single i 7 år... Jeg har sat en deadline der hedder 30år... Har jeg ikke kæreste der eller udsigter til flere børn der, vælger jeg donor vejen

Det lyder også som en mere overvejet beslutning i og med du så vil have været uden kæreste i temmelig mange år + fertiliteten daler drastisk efter de 30 man må jo sige at du giver det en del år ekstra end ts. Synes det er super med donorbørn, men 23? Og hun har en i forvejen? Så er det jo ikke superlænge hun har ønsket sig en mere tænker jeg.

Anmeld

18. marts 2014

GUSO

Jeg forstår slet ikke at man i en alder af 23 vælger at få donorbarn og slet ikke når man har barn i forvejen. Men når det er sagt så er det jo ikke min beslutning og hvis det er dit store ønske så vil jeg ønske dig alt muligt held og lykke Camilla

Anmeld

18. marts 2014

RosSofi

Jeg synes også 23 år er en meget ung alder, men altså hvis TS har barn i forvejen, ved hun jo allerede hvad det indebærer og har nok overvejet sin beslutning rigtigt meget. Tænker, at det er vigtigt ikke bare at se projekt donorbarn, som sådan en desperat sidste udkaldsløsning, man først bør vælge, når man er omkring de 40 år. Der er måske bare nogen, der ikke synes at de har lyst til nødvendigvis at have en bio far til deres barn.

Atjeg så helt privat har den holdning, at alle børn bør have ret til at kende idet mindste navn og fødselsdato på begge deres bio forældre, er en anden sag og min private mening.

Anmeld

18. marts 2014

dorthemus

Rosa-Sofia skriver:

Jeg synes også 23 år er en meget ung alder, men altså hvis TS har barn i forvejen, ved hun jo allerede hvad det indebærer og har nok overvejet sin beslutning rigtigt meget. Tænker, at det er vigtigt ikke bare at se projekt donorbarn, som sådan en desperat sidste udkaldsløsning, man først bør vælge, når man er omkring de 40 år. Der er måske bare nogen, der ikke synes at de har lyst til nødvendigvis at have en bio far til deres barn.

Atjeg så helt privat har den holdning, at alle børn bør have ret til at kende idet mindste navn og fødselsdato på begge deres bio forældre, er en anden sag og min private mening.

Der er jeg så uenig. Jeg mener bestemt ikke, at man skal tage en så vigtig beslutning - der jo i høj grad involverer barnet - på baggrund af manglende "lyst til" at have en biofar til sit barn.

Anmeld

18. marts 2014

LinLin

Held og lykke med projektet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.