Køber mænd børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Papillon

GUSO skriver:

her køber vi begge tøj til børnene dig er det oftes mig jeg bliver næsten altid spurgt om det er til gave uanset om jeg har børnene med eller ej

Det er lidt sjovt - det gør jeg stort set aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Papillon

MKBP skriver:

Så får han da et hjertetilfælde  

I efteråret købte jeg en brugt Reima Tec flyverdragt, som virkelig ikke var brugt meget - for en 50'er (!!!!) - der var en lille rids nederst på det ene ben, som end ikke var gået igennem stoffet, og til først kunne jeg faktisk ikke finde den . Til dette køb siger han "Ej, vi gider da ikke købe noget som er i stykker"...- jo det gider vi så godt, når dragten normalt koster over 1000 kr. 

//Mette

Hold da op, det er da et fedt køb så!

Vi er heller ikke helt enige om, hvor meget der skal købes brugt eller nyt af udstyr. Tror ikke han har overblik over, at vi bare ikke har råd til at købe ALT fra nyt

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

stjernehimmel skriver:

Mærkeligt.... 

Jeg har oplevet at min datter fandt et sæt tøj til sig selv, og efter prøvningers ville hun skisme ik tag det af igen.... Hihi... Skidt pyt... Men da hun stod der med tøjet på, blev vi spurgt om det var til en gave ha haha.... 

Hahaha Hvad havde hun mon gjort, hvis du havde svaret ja?

Anmeld

2. marts 2014

SandraXOXO

Hehe, mon ikke hun bare spurgte fordi de skal spørge? Vi bliver spurgt hver gang selv om vi har børnene med og det samme i legetøjsbutikken :-D

Herhjemme kan manden sagtens købe tøj til ungerne, han har købt deres flyverdragte det er lige det sidste jeg kan huske :-) Han er faktisk ret meget med når det gælder deres tøj og sko, det er jo ikke kun mine børn. Han kan bla godt lide Hummel og småfolk.

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

Clgh skriver:

Personligt synes jeg, at det bare er god service når jeg eller min lille piges far bliver spurgt (men man kan heller ikke se min mave endnu, selvom jeg næsten er 25+6).
Dog er min eks ikke så vild med at købe babytøj i butikker (for han gider ikke virke uvidende når det kommer til størrelser - så er det bedre at sidde bag computeren med mig ). Til gengæld er han held pjattet med at købe legetøj og ikke mindst.... SKO! 

Men kan godt forstå, at det kan opfattes lidt flabet når din kæreste står sammen med dig - hvor man kan se at du er gravid. 
Men tvivler på at det har været flabet ment - som nogle af de andre skriver, så har det sikkert været af høflighed. 

- Synes dog at det er ekstremt dårlig service, at du selv skulle bede om byttemærker og æske... 

Ja det er jo egentlig god service, når man bliver spurgt. Men når det sker så sjældent, bliver man jo forundret og tænker, hvorfor de nu spørger lige denne gang? Men det har nok bare været lige den ekspedient

Uh og jeg tror nu også, at den kommende far her bliver helt optaget af legetøj med tiden 

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

et-ønske skriver:

Ej jeg synes da ikke det er flabet at de spørger :O tværtimod tænker jeg at det var god service

Min mand kan sagtens finde på at købe tøj til tvillingerne fedt at han også får indblik i hvad det faktisk koster.

Vi var ude og købe barselsgave til den lille ny niece i sidste uge, der måtte jeg minde manden om at det var til en gave

Jeg synes da egentlig også, at det er god service - som vi så åbenbart sjældent møder. Men lige i det tilfælde følte min kæreste det altså flabet

Hvor hyggeligt, at han også finder tøj til dem

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

SandraXOXO skriver:

Hehe, mon ikke hun bare spurgte fordi de skal spørge? Vi bliver spurgt hver gang selv om vi har børnene med og det samme i legetøjsbutikken :-D

Herhjemme kan manden sagtens købe tøj til ungerne, han har købt deres flyverdragte det er lige det sidste jeg kan huske :-) Han er faktisk ret meget med når det gælder deres tøj og sko, det er jo ikke kun mine børn. Han kan bla godt lide Hummel og småfolk.

Jo det gjorde hun nok

Ja det er jo også hans børn, og det er da dejligt, at han også viser interesse for deres tøj

Anmeld

2. marts 2014

isabellasmor

Papillon skriver:

Det følgende skal læses som en lille historie, vi føler os på ingen måde forkert behandlede

Jeg var i storcenteret med min kæreste i går, og vi måtte jo lige forbi H&M's babyafdeling og se, om der var noget uundværligt til vores lille pige, som jo stadig hygger sig i maven. Min kæreste finder så noget, han synes, vi skal have, og jeg hjælper ham med størrelserne.

Vi går mod kassen, han lægger tøjet op, og den smilende ekspedient spørger helt uopfordret: "Er det til gave?".

Da vi går ud derfra, nævner jeg, at det var da sjovt, at hun spurgte, for jeg plejer aldrig at blive spurgt. Heller ikke, da maven ikke var synlig. Han havde egentlig opfattet det som ret flabet - for hvorfor kan mænd ikke købe tøj til deres egne børn?

Køber manden hos jer tøj til børnene? Er det meget ualmindeligt?

Min mand er kommet hjem med en pose tøj 1 gang tror jeg. Vi er tit ude sammen og købe tøj, men det er mig der bestemmer, det er ikke noget han som sådan går op i. Og jeg vil også helst selv vælge til hende 

Anmeld

2. marts 2014

L&V

Papillon skriver:

Hihi, det er jo ikke lige til, hvis man ikke er vant til det

Det var smadder sødt af ham og han gjorde det så godt han ku

Anmeld

2. marts 2014

Fine_007

Min kæreste har købt tøj til vores søn, på knapt et år, to gange.. første gang kom han hjem med en trøje, som vores dreng først kan passe nu, et halvt år senere.. og for nyligt kom han hjem med bukser i str. 68 hehe

Jeg elsker ham for forsøget - bilder mig ikke ind at alle fædre er lige så dårlige til at købe tøj i den rette størrelse, som min kæreste er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.